07 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > استفاده از صنایع دستی ایرانی در چیدمان سالن های همایش و برنامه های اداری

استفاده از صنایع دستی ایرانی در چیدمان سالن های همایش و برنامه های اداری

خانم پویا محمودیان معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایران با ارسال نامه هایی به معاونان توسعه مدیریت وزارت خانه ها، دستگاه های مختلف سازمان ها و شرکت های بزرگ بخش دولتی و خصوصی از ایشان خواست در چیدمان سالن های همایش، سمینار و سایر برنامه های اداری از صنایع دستی ایران استفاده نمایند.
محمودیان در گفتگو با خبرگزاری میراث آریا در توضیح این نامه ها اشاره کرد که این مرسولات با هدف حمایت از هنرمندان صنایع دستی و همچنین ارج نهادن به صنایع دستی ایرانی و نمایش و معرفی هر چه بهتر این آثار و نیز آشنایی هر چه بیشتر با صنایع دستی اصیل ایرانی ارسال شده است.
ایشان افزود با عنایت به نامگذاری سال ۹۹ به نام سال جهش تولید لازم است که صنایع دستی به عنوان اصلی ترین تولیدات ایرانی شناخته شده بیش از پیش معرفی شود.
ایشان افزود پیشنهاد می‌شود به منظور حمایت از صنایع دستی کشور که نمادی از اقتصاد مقاومتی است و نیز به منظور حمایت از صنعتگران، تولیدکنندگان و تلاشگران این عرصه که زمینه ساز جهش تولید است در چیدمان سالن جلسات و تمام مراسم ها، سمینارها و برنامه های اداری و در صورت امکان اتاق ها و دفاتر دستگاه ها از کالاهای صنایع دستی استفاده شود.
محمودیان با قدردانی از همکاری معاونت های توسعه مدیریت وزارت خانه ها، دستگاه‌های مختلف و شرکت‌های بزرگ دولتی و خصوصی در این ارتباط گفت به طور حتم اجرای این مهم می‌تواند باعث آشنایی هر چه بیشتر جامعه با صنایع دستی اصیل ایرانی و هنرهای سنتی شود.
ایشان از آمادگی معاونت صنایع دستی در خصوص هرگونه همکاری، مشاوره، معرفی و کارشناسی اصالت آثار و نیز ارزیابی قیمت به منظور تحقق این طرح و تهیه و تولید آثار مرغوب و با کیفیت صنایع دستی خبر داد.

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.