01 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > بانوان سرپرست خانوار فعال در صنایع دستی در ۸ استان حمایت می شود

بانوان سرپرست خانوار فعال در صنایع دستی در ۸ استان حمایت می شود

به گزارش میراث آریا و به نقل از تسنیم، معاونت صنایع دستی کشور و بنیاد کرامت رضوی در راستای حمایت از هنرمندان صنایع دستی هشت استان، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
این توافقنامه در راستای حمایت از رونق صنایع دستی به عنوان میراث ملی در شرایط شیوع کرونا و با رویکرد حمایت ویژه از بانوان سرپرست خانوار فعال در عرصه صنایع دستی هشت استان، ۲۴ آبان ماه با حضور پویا محمودیان معاون صنایع دستی کشور و مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی منعقد شد. محمودیان در این مراسم با بیان اینکه گسترش ویروس کووید ۱۹ بیشترین آسیب را به صنایع دستی وارد کرده است، گفت : برای حمایت و رونق صنایع دستی به عنوان ارزشمند ترین میراث ملی نیاز به همکاری مشترک همه دستگاه‌ های اجرایی کشور می باشد.
وی با قدردانی از پیشگامی بنیاد کرامت رضوی در حمایت از صنعتگران صنایع دستی هشت استان خراسان رضوی، خراسان شمالی، کردستان، سیستان و بلوچستان، لرستان، گلستان و خوزستان با اولویت زنان سرپرست خانوار اظهار کرد این تفاهم‌ نامه و انعقاد آن به یمن نام مبارک امام رضا (ع) قطعاً با سایر تفاهم نامه ها تفاوت دارد و امید می رود به برکت نام ایشان شاهد گشایش در وضعیت هنرمندان صنایع دستی که این روزها وضعیت مناسبی ندارند، باشیم.
محمودیان ایجاد بازارچه‌ های صنایع‌ دستی، حمایت از هنرمندان و صنعتگران و حفظ اشتغال موجود را از مهم ترین بندهای این تفاهم‌ نامه همکاری متقابل بر شمرد و افزود نمایشگاه مجازی صنایع دستی نیز برگزار می‌شود و همه صنعتگران ۳۱ استان محصولات خود را در این سامانه مجازی به رایگان می‌توانند ارائه نمایند.

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.