31 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > برند سازی در حوزه گردشگری و صنایع دستی ایران

برند سازی در حوزه گردشگری و صنایع دستی ایران

خبرگزاری میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گزارش داد که جناب آقای خیاطیان معاونت توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی در حاشیه بازدید از غرفه خراسان رضوی در سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران اعلام داشت که در حوزه معرفی گردشگری و صنایع دستی می بایست برند سازی شود و از برگزاری نمایشگاه به عنوان عاملی در این راستا نام برد. ایشان رسالت اصلی وزارت میراث فرهنگی را مبلغ بودن برای حوزه های گردشگری و صنایع دستی برای مردم داخل و نیز گردشگران و توریست های خارجی نام برد. آقای خیاطیان همچنین بر ضرورت تبلیغات در این حوزه تاکید نمودند تا مردم با این مقولات ( گردشگری و صنایع دستی ) آشنا شوند.

در جمع بندی سخنان معاونت محترم وزارت می توان فهرست وار به جمع بندی زیر اشاره کرد.

چهار نکته کلیدی در برندسازی صنایع دستی

1) ضرورت تبلیغات بیشتر در این حوزه جهت آشنایی بیشتر مردم داخل و توریست های خارجی

2) برندسازی

3) برگزاری نمایشگاه های ویژه و مرتبط با دو حوزه گردشگری و صنایع دستی

4) حضور وزارت مربوطه در صحنه به عنوان مبلغ جهت شناسانیدن این دو حوزه در سطح ملی و بین المللی. از بطن این سخن رفع تصدی گری دولت و وزارت و سپردن امور به متخصصین و شاغلین این دو حوزه برداشت می شود و در حقیقت وزارت مسئول در این حوزه مسئولیت همیاری ، همکاری ، پشتیبانی و نیز ساخت زیر ساخت های لازمه را بر عهده دارد.

هفت گردون به عنوان برندی با سابقه در حوزه صنایع دستی ایران

حضور چندین ساله شایسته و متعهدانه شرکت هفت گردون خیال در این عرصه آن را به نمادی معتبر و برندی خوش نام در حوزه صنایع دستی تبدیل نموده است. شرکت در عرصه برندسازی ویژه این زمینه گام های استوار خود را با طمأنینه و خردمندانه برداشته است. جعبه های خلاقانه و مستحکم و متفاوت شرکت هفت گردون خیال پوششی مستحکم ، زیبا و خلاقانه را برای هدایای تبلیغاتی نفیس و بی نظیر فراهم نموده است که علاوه بر زیبایی ظاهر بر شأن مخاطبین خاص و عام خود دلالت دارد.

گلدان حکاکی مس

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.