31 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > بسته بندی در صنایع فرهنگی و صنایع دستی

بسته بندی در صنایع فرهنگی و صنایع دستی

نخستین دوره جایزه ملی طراحی بسته بندی در صنایع فرهنگی در حالی به پایان رسید که در مراسم اختتامیه آن در سالن همایش های دانشگاه علم و فرهنگ از برگزیدگان این دوره تجلیل به عمل آمد و همچنین ایشان از نمایشگاه آثار برگزیدگان این دوره بازدید به عمل آورد و با تعدادی از ایشان و تولید کنندگان آثار فاخر از نزدیک گفتگو کرد. خبرگزاری میراث آریا ضمن انتشار اخبار فوق گزارشی از سخنرانان مراسم اختتامیه را منتشر نمود

بسته بندی صنایع دستی

صنایع دستی برگرفته از فرهنگ ، آداب و رسوم ، سنن و مواد و مصالح هر منطقه جغرافیایی خاص است که در خود حاوی پیام فرهنگی و بومی هر منطقه می باشد. صنایع دستی دارای ظرافت و زیبایی خاص خود می باشد و از این رو ایجاب می نماید که دقت شود در هنگام ارسال و یا اهدا به عنوان هدیه دچار آسیب دیدگی نشود. باور عمومی غلط و رایج در زمینه صنایع دستی این است که کالا یا محصولاتی هستند که چون دست ساز می باشند فاقد بسته بندی و یا جعبه های ویژه هستند. در این زمینه احتیاج به تغییر نگرش و باور نسبت به این امر می باشد ، چرا که به واسطه ظرافت و شکنندگی بعضی از محصولات فوق حتما باید در بسته بندی مناسب و هم طراز با محصول موردنظر باشد تاا احتمال آسیب دیدگی و شکستگی و لب پریدگی به حداقل ممکن برسد. بنابراین ضروری است در این زمینه فرهنگ سازی گسترده و اساسی صورت پذیرد.

هفت گردون خیال و بسته بندی

شرکت هفت گردون خیال با عنایت به ضرورت و تعهد خود نسبت به مشتری و نیز حفظ شأن آثار و محصولات ارزشمند صنایع دستی ایران و اهمیت به زحمات و تلاش هنرمندان این عرصه اقدام به طراحی و ساخت جعبه های متفاوت ، متنوع ، زیبا و مستحکم جهت بسته بندی محصولات صنایع دستی نموده و با پیشنهاد پکیج های مختلف نفیس ، وی آی پی ، بسته های اقتصادی و هدایای فاخر به افراد ، ارگان ها و سازمان های گوناگون دولتی و خصوصی گامی ارزشمند در این راستا برداشته است. با مراجعه به وبسایت هفت گردون خیال می توانید ضمن بازدید از تمامی پکیج ها و هدایای تبلیغاتی ، از مزایای خرید از سایت بهره مند گشته و زیباترین و نفیس ترین محصولات صنایع دستی را با بهترین و متنوع ترین بسته بندی موجود تهیه نمایید.

ست گلدان و قندان مس و پرداز

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.