01 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > تشخیص ظروف صنایع دستی مسی اصل از تقلبی

تشخیص ظروف صنایع دستی مسی اصل از تقلبی

یکی از راه های تشخیص مس اصل از تقلبی ظرافتی است که در  بدنه آن بکار رفته است.

یکی دیگر از راه های تشخیص ظروف مس اصل متناسب بودن حجم به وزن است در زمان های قدیم وزن ظروف و کالاهای مسی سنگین بود ولی امروزه به دلیل گران شدن مس در ساخت این ظروف به این نکته توجه میشود و ظروف سبکتری ساخته میشود اما با این حال هم نسبت به بقیه ظروف از جنس های دیگر سنگین تر می باشد.

همچنین آلیاژ مس به کار رفته در صنایع دستی مرغوب بالطبع با آلیاژهای به کار رفته در محصولات بی کیفیت متفاوت است و همین موضوع یکی از دلایل مهم در تفاوت قیمت برخی محصولات صنایع دستی خواهد بود.

شاید اگر قصد خرید صنایع دستی در تعداد بالا و با عنوان هدایای سازمانی داشته باشید با خود بگویید که تفاوت کیفیت مس و همچنین اصل بودن آن اهمیتی ندارد و ترجیه دهید صنایع دستی ارزان تر را خریداری کنید. اما باید دقت کنید که شما برای تفاوت قیمتی اندک محصولی را خریداری میکنید که یک دهم قیمت ارائه شده ارزش دارد و آن محصول را در واقع با قیمتی چند برابری خریداری میکنید. ضمن آنکه ماندگاری هدیه شما در صورت خرید صنایع دستی با مواد اولیه بی کیفیت ، کمتر از یک سال خواهد بود و به سرعت رنگ و لعاب خود را از دست میدهد و از حالت کاربردی و یا تزیینی خارج میشود و احتمالا پس از آن در وبسایت های خرید محصولات دست دوم با قیمتی ارزان فروخته خواهد شد.

ما در مجموعه هفت گردون همواره محصولات صنایع دستی اصل و باکیفیت را سرلوحه تولیدات خود قرار داده ایم و سعی داریم تا با ارائه محصولات خاص و ماندگار همیشه شما را در یاد عزیزانتان جاودانه کنیم.

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.