06 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > حمایت از کارگاه های صنایع دستی بوشهر با هدف کاهش تولید

حمایت از کارگاه های صنایع دستی بوشهر با هدف کاهش تولید

خانم لیلا رحیمی معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر طی گفتگویی اعلام نمود که صنایع دستی در این استان در سالیان اخیر گرایش بیشتری به سمت کاربردی شدن یافته است به مرور در زندگی مردم استان جایگاه خود را می یابد و می توان امیدوار بود که با ارتقاء کیفیت این بخش از محصولات تولیدی صنعتگران استان، شاهد استقبال بیشتر مردم از این محصولات باشیم.
خبرگزاری میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث این استان ادامه می‌دهد که شیوع ویروس کرونا منجر به برگزار نشدن بازارچه های فروش صنایع دستی در نوروز گردید و شروع سال نو با شرایط خاص همراه بود و لاجرم استان بوشهر نیز از این امر مستثی نبود، به گونه‌ای که منجر به تعطیلی کلیه کارگاههای صنایع دستی، نمایشگاه‌ها و بازارچه‌های فروش نوروزی گردید.
خانم رحیمی در ادامه افزود رشته های فعال صنایع دستی در استان متنوع هستند و این امر می تواند پاسخگوی تمام سلیقه های مختلف مصرف کنندگان باشد و باید بر اساس نیاز متقاضیان محصولات کاربردی‌تر شوند. ایشان همچنین به برنامه ریزی برای تشکیل نمایشگاه های استانی و ملی در سال ۹۹ اشاره نمودند و آن را از اولویت‌های این معاونت در سال جاری دانستند تا بتواند جبرانگر بخشی از زیان و خسارات ناشی از عدم برگزاری بازارچه ها و نمایشگاههای نوروزی باشد.

صنایع دستی یک الگو

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.