04 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > خاتم مرغوب از کجا بخریم

خاتم مرغوب از کجا بخریم

یکی از دغدغه های همیشگی ما به ویژه در شرایط فعلی، تهیه کالای مرغوب و اصیل و استاندارد به ویژه در حوزه صنایع دستی می باشد و از آن جمله است تهیه محصول خاتم کاری مورد نظر، به گونه‌ ای که هم به لحاظ کیفی هم به لحاظ قیمتی مطمئن و معتبر باشد. متاسفانه باید اذعان داشت در بسیاری از حوزه‌ های مختلف از جمله در عرصه صنایع دستی ایران استاندارد سازی صورت نپذیرفته است البته با توجه به گستردگی گرایش ها و محصولات این حوزه این امری بسیار دشوار، تخصصی و حساس می باشد. لیکن با عنایت به این نکته که هم اکنون خوشبختانه با تشکیل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این امر دارای متولی واحدی گشته است، می توان امیدوار بود که با درایت و دوراندیشی، وسعت نظر، حرفه‌ای گری و همت همه جانبه به سمت استاندارد سازی برای تمامی گرایش های صنایع دستی به ویژه سرفصل های مهم آن همچون میناکاری، خاتم کاری، مس و پرداز، نقره نما، فیروزه کوبی، منبت، معرق، سفال و سرامیک و… برویم. امری حیاتی و سرنوشت ساز و تعیین کننده هم در حوزه داخلی هم به ویژه در حوزه بین المللی و عرصه صادرات صنایع‌ دستی فاخر ایران.
مهم ترین بازخورد این امر در عرصه داخلی، رهایی متقاضیان این آثار از سردرگمی در هنگام تهیه یک محصول از این دست آثار از جمله خاتم کاری می باشد. لیکن تا نیل بدان امر راه دراز و دشواری در پیش روی است اما با این وجود و با همین شرایط فعلی نیز خریداران گرامی می بایست برای تهیه هدایا و محصولات مورد نیاز خود از این عرصه، حتی المقدور آن را از مراکز و مجاری معتبر و دارای شناسنامه، پیشینه و خوشنام و فعال تهیه نمایند. این امر خصوصاً امروزه و با توجه به گسترش شبکه‌ های فروش اینترنتی و غیرحضوری اهمیت بیشتری می یابد، چه این که در شکل سنتی آن و خرید از مراکز عرضه به هرحال متقاضی، محصول را از نزدیک دیده و می‌تواند با دقت نظر و تعامل لازم کالا را انتخاب و تهیه نمایند، امری که در شبکه‌ های فروش اینترنتی میسر نیست و مشتری می‌بایست صرفاً بر اساس اعتماد عام اقدام به انتخاب و خرید نماید. البته ناگفته نماند با کمی کنکاش و بررسی نیز می‌توان در فضای اینترنتی فروش دست به تحقیق و انتخاب زد و عملکردها را بر اساس بررسی پیشینه، خط مشی و خدمات وبسایت انتخابی را سنجید و سپس اقدام به انتخاب و تهیه نمود.

ست گلدان خاتم کاری

فروش اینترنتی هفت گردون خیال

هفت گردون خیال نیز همگام با روند عمومی رو به رشد فروش اینترنتی، این امر را مدنظر قرار داده و با راه اندازی وبسایت جامع و متنوع خود قدم در این عرصه گذارده است و تمامی محصولات اصیل و نفیس صنایع دستی خود را در قالب انفرادی یا در قالب پکیج های متنوع و انحصاری جهت مشاهده، انتخاب و تهیه در این وبسایت عرضه نموده است. پکیج‌ هایی همچون : بسته های اقتصادی، هدایای مدیران، محصولات آنتیک، هدایای تبلیغاتی، هدیه اداری، هدایای سازمانی، محصولات وی آی پی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدایای مناسبتی و…
خرید از وبسایت جامع هفت گردون خیال مقرون به صرفه، امن و جذاب بوده و خاطره ای نیکو و شیرین در اذهان شما و مجموعه مطلوبتان ثبت خواهد گردید.

راهنمای خرید صنایع دستی

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.