31 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > خاتم کاری روی چوب

خاتم کاری روی چوب

هنر-صنعت شاخص، اصیل و پرکاربرد خاتم کاری، از مهم ترین سرشاخه های متنوع صنایع دستی ایران می باشد، که جلوه ای بی بدیل از ظرافت، هنر، نظم و زیبایی را یکجا به نمایش می‌گذارد.
هنر-صنعت خاتم کاری از شهر هنر و ادب و فرهنگ، شیراز برخاسته، رشد کرد، بالید، شاخ بر آسمان زیبای سراسر میهن عزیزمان ایران سائید و گسترش یافت. به ویژه در شهر جهانی صنایع دستی، اصفهان زیبا بسیار بالیدن گرفت و نمو یافت.
خاتم‌ کاری اصیل ایرانی در چارچوب مرزهای این دیار هنرخیز محصور نماند و به اعتباری جهانی و آوازه ای فراسوی مرزهای جغرافیایی میهن عزیزمان دست پیدا کرد. از همین روی است که خاتم ایران همیشه از گزینه‌ های محبوب بسیاری از گردشگران خارجی و مهمانان ورودی به سرزمینمان می باشد. خاتم کاری به گونه‌ای است که در کمتر خانه‌ای از این ملک را می توان نشان گرفت که در آن دست کم تکه ای از محصول خاتم کاری نباشد.
همچون هنر-صنعت میناکاری، خاتم کاری نیز بر زیرساخت های متفاوتی عرضه می گردد با کارکردهایی متفاوت. یکی از جمله زیرساخت‌ های پرمحصول، خاتم کاری روی چوب می‌باشد که پوشش دهنده طیف وسیعی از محصولات گوناگون می باشد. انواع قاب تابلو های چوب و خاتم یا تلفیقی با هنر مینا‌کاری، انواع ست های رومیزی مدیریتی و اداری، انواع جعبه های متفاوت با کاربری های متفاوت، انواع شکلات خوری های متنوع و فوق العاده خاتم کاری روی چوب، انواع تخته نرد و شطرنج، انواع صندوقچه های نفیس خاتم کاری روی چوب، انواع محصولاتی که در معماری داخلی و خارجی دارای کاربرد است همانند درب و پنجره های خاتم.
کلاً حوزه خاتم کاری روی چوب دارای محصولات متنوع و متفاوتی است که ضمن حفظ اصالت خود در دل خود خلاقیت و روزآمد بودن را نیز به ارمغان آورده است.
جاجواهری خاتم کاری

هدایای خاتم کاری نفیس هفت گردون خیال

بازرگانی هفت گردون خیال از بدو تأسیس خود و حضور در این عرصه، همواره سعی فراوان خود را معطوف به ارائه هدایای در خور شأن این میراث ملی کرده است و نیز رافع شایسته نیاز مخاطبین محترم خود به هدایای نفیس صنایع دستی به ویژه هدایای خاتم کاری می باشد.
بر همین اساس است که در حرکتی جسورانه با ابداع پکیج هایی متفاوت و جذاب تحت عناوین : بسته های اقتصادی، هدایای مدیران، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، محصولات وی آی پی، محصولات آنتیک، هدایای تبلیغاتی، هدایای سازمانی، هدایای مناسبتی، هدیه اداری و… گام های خود را در عرصه خلاقیت و نوآوری در این حوزه محکم و استوار برداشته است.
وبسایت جامع، متفاوت، رنگین و پاسخگوی هفت گردون خیال به همین منظور راه اندازی گردیده و در خدمت شما علاقمندان محترم به هدایای نفیس صنایع دستی ایران بوده و می باشد.

ست شکلات خوری خاتم کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.