31 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > خرید اینترنتی صنایع دستی و مقابله با ویروس کرونا

خرید اینترنتی صنایع دستی و مقابله با ویروس کرونا

یکی از بهترین و امن ترین شیوه های تهیه هدایای نوروزی صنایع دستی ، خرید اینترنتی محصولات فوق می باشد. امروزه و با توجه به اپیدمی ویروس کرونا و لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه و حضور کمتر در مراکز شلوغ و پر تردد تجاری و اقتصادی تهیه محصولات صنایع دستی و هدایای ویژه نوروزی از مراکز عرضه اینترنتی آن می باشد

سایت های اینترنتی عرضه صنایع دستی

امروزه با گسترش عرضه اینترنتی و فروش آنلاین محصولات و کالاها و خدمات مختلف ، صنایع دستی ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده و وارد این عرصه گردیده است. این امر علاوه بر سهولت در انتخاب و خرید و امکان مقایسه آسان و بهتر محصولات ارائه شده ، در وقت و زمان شما و عدم اتلاف آن در رفت و آمدهای گوناگون در ایام پر ترافیک پایانی سال نیز بسیار موثر و کارگشاست.

شرکت هفت گردون خیال و سایت عرضه اینترنتی هدایای نوروزی

شرکت هفت گردون خیال به عنوان یکی از پیشگامان این عرصه با طراحی و راه اندازی سایت جامع خود قدم در این راه گذارده است. متقاضیان و بازدیدکنندگان محترم با ورود به این سایت علاوه بر آشنایی با کلیه محصولات تولید شده و ارائه شده توسط این شرکت با مجموعه ای از هدایای ارائه شده در بسته بندی های ویژه و ابداعی این شرکت آشنا گردیده و امکان انتخاب گسترده و متنوعی را دارا می باشند. هدایای زیبایی شامل ست های مدیریتی ، محصولات وی آی پی ، بسته های اقتصادی ، هدایای خاص و … از جمله پکیج های ارائه شده توسط هفت گردون خیال بوده که از تنوع بی نظیری برخوردار است. هدایایی شامل نفیس ترین محصولات صنایع دستی ایران از زیر مجموعه های میناکاری ، خاتم کاری ، فیروزه کوبی ، مس و پرداز ، ترمه ، قلم کاری ، قاب تابلو و … در کنار محصولاتی مکمل نظیر محصولات چرمی ، دیوان نفیس شعرا ، سررسید ، محصولات الکترونیکی و … جعبه های لوکس و زیبا و مستحکم تولید شده در این مجموعه علاوه بر زیبایی و جذابیت ضامن حفظ و سلامت محصولات حساس صنایع دستی در حمل و نقل و ارسال بوده و بر وجاهت و مطلوبیت هدایای گردآوری شده بسیار افزوده است. با اهدای هدایای وی آی پی نام نیک شما و مجموعه مطلوبتان به ماندگاری و شیرینی در اذهان هدیه گیرندگان ثبت خواهد شد.

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.