31 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > خرید اینترنتی هدیه مدیر

خرید اینترنتی هدیه مدیر

با ورود به مرحله سوم اپیدمی ویروس کرونا، ضرورتاً می بایست عموم آحاد جامعه پروتکل های توصیه شده بهداشتی را رعایت نمایند.
لیکن علیرغم تمامی فراز و فرودهای پیش آمده روح زندگی جاری است و در جریان است.
در ابعاد اجتماعی در حوزه مسائل و مناسبت های اداری و سازمانی الزاماً ضرورت اهداء هدیه مدیر در بعضی مناسبت‌ های خاص همچون تجلیل از خدمات و تقدیر از مدیریت شایسته یک مجموعه یا مراسم تودیع با مدیر و یا معارفه مدیر جدید پیش می‌ آید. در شرایط ویژه و حاد کنونی ایجاب می نماید که حتی المقدور از تردد غیر ضروری در اماکن و مراکز خرید و عرضه کالا جلوگیری به عمل آید و خوشبختانه در این راستا شاهد رشد روز افزون شبکه‌ های اینترنتی عرضه و فروش کالا و خدمات هستیم، امری مبارک که دارای اثرات مثبتی به ویژه در رابطه با شرایط اپیدمی کووید ۱۹ بوده و باید از آن استقبال نمود.
این امر در حوزه عرضه و فروش محصولات صنایع دستی ایران نیز تحقق یافته است و بسیاری از تولیدکنندگان و صنعتگران و نیز توزیع کنندگان این محصولات با راه اندازی شبکه های اینترنتی فروش محصولات صنایع دستی ایران، گامی در این راستا برداشته اند. از آنجا که محصولات و هدایای صنایع دستی ایران ساخته دست هنرمندان و صنعتگران عزیز این عرصه بوده و طبعاً با تولیدات انبوه مکانیزه و کارخانه های ماشینی متفاوت می باشد و این امر خود می‌تواند عاملی قابل تأمل باشد، چه این که به علت فروش غیر حضوری و مستقیم کالا امکان حضور محصولات بی‌کیفیت، غیر استاندارد و بعضاً تقلبی نیز در این عرصه بیش از پیش مطرح می‌ شود. بنابراین متقاضیان و خریداران گرامی می بایست محصولات و هدایای مورد نیاز خود جهت هدیه اداری، هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه ویژه، هدیه مدیریت و هدیه جدید را از وبسایت های معتبر و دارای شناسنامه و پاسخگو و با سابقه تهیه نمایند، به ویژه این که گستردگی محصولات و سرشاخه های متنوع و پرشمار صنایع دستی ایران همچون خاتم‌ کاری، فیروزه کوبی، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی نقره، میناکاری روی طلا، میناکاری روی چوب و میناکاری روی برنج، مس و پرداز، مس و نقاشی (انحصاری هفت گردون)، منبت، معرق، حکاکی مس، صنایع فرش و گلیم دست بافت، سفال و سرامیک، شیشه و بسیاری عناوین دیگر انتخاب را دشوارتر و حساس تر می نماید، به همین روی انتخاب هدیه مدیر در شرایط فعلی از وبسایت های معتبر و مهم ارزیابی اینترنتی محصولات صنایع دستی ایران گامی مهم در همگامی با نیاز فوری و ضروری رعایت پروتکل های ایمنی است.

ست آجیل خوری خاتم کاری

هفت گردون خیال و عرضه اینترنتی هدیه مدیر و سایر هدایا

هفت گردون خیال با درک این ضرورت مهم با راه اندازی وبسایت جامع خود و عرضه هدایای ویژه خود با شیوه ای نوین به ویژه در زمینه هدیه مدیر گامی اساسی و مهم در این راستا برداشته است. متقاضیان محترم تهیه این هدایای اصیل و نفیس با مراجعه به وبسایت هفت گردون خیال و مشاهده تمامی پکیج های پیشنهادی می توانند نسبت به انتخاب و تهیه آن به شیوه ای نوین، به صرفه و اقتصادی و همراه با اطمینان لازم اقدام نمایند.

ست هدیه بشقاب میناکاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.