01 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > سه پیشنهاد هدیه اداری

سه پیشنهاد هدیه اداری

اگر انتخاب هدیه صحیح صورت پذیرد، شاهد تأثیرگذاری لازم و برآورده شدن نیت اهدا کننده هدیه می باشیم، چه این که در هر حالتی اهدای هدیه به نیت و هدف خاصی صورت می پذیرد و به ویژه در اهدای هدیه اداری در هر ارگان، سازمان و نهاد دولتی و خصوصی در طول سال شاهد برگزاری آیین های گوناگونی همچون سالگرد تأسیس، تقدیر و تشکر از کارمندان نمونه، تودیع و معارفه مدیریت و… می باشیم که طبق سنت زیبای ملی و ایرانی در پایان هدیه ای به رسم یادبود به افراد اهدا میگردد. طبعاً این هدیه خصوصاً در دایره‌ در مراسم سازمانی و اداری دارای ویژگی‌ های خاصی باید باشد، از جمله این که هدیه خیلی خصوصی و دوستانه نباشد، هدیه شکیل و وزین و دارای هویت و شناسنامه باشد، ترجیحاً علاوه بر زیبایی و جذابیت دارای شاخصه کاربردی نیز باشد، در پوشش و بسته‌ بندی مناسبی قرار گرفته باشد و…
با عنایت به موارد ذکر گردیده مطلوب ترین گزینه برای انتخاب یک هدیه اداری مناسب عرصه صنایع دستی ایران است، چرا که صنایع دستی به عنوان سمبلی از روح تمدن و فرهنگ درخشان این سرزمین حوزه‌ای است بسیار جذاب، متنوع، زیبا و ارزشمند.
با عنایت به گستردگی سرشاخه ها و تنوع پرشمار هدایای ارزشمند در این مجموعه می‌توان با هر منظور و نیتی گلی زیبا از این گلستان رنگارنگ را انتخاب نمود و اهداف اولیه و نیات اهدای هدیه را به نحو شایسته پاسخگو بود.
سرشاخه‌ هایی همچون خاتم کاری، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، مینا کاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب، فیروزه کوبی، نقره نما، مس و نقاشی (انحصاری هفت گردون)، ترمه، قلمکار، قلمزنی، منبت، معرق، حکاکی مس، فرش و گلیم و تابلوفرش دست بافت و… که هر کدام دارای هدایا و محصولات ارزشمند، شکیل و وزین به مناسبت‌ های مختلف شخصی، اداری، سازمانی و تبلیغاتی می باشند.
در این گفتار به منظور سهولت در امر انتخاب جهت متقاضیان محترم هدیه اداری سه پیشنهاد مفید و تأثیرگذار خدمتتان معرفی می گردد.
۱) از حوزه هنر-صنعت اصیل خاتم کاری قاب تابلو ترکیبی خاتم و میناکاری پیشنهاد می گردد. قاب تابلویی بسیار زیبا، شکیل و برازنده که تلفیقی است از هنر خاتم کاری اصیل در کنار هنر مینا‌کاری که به عنوان مکمل در این قاب ها خوش می درخشد.
قاب تابلو های زیبا و نفیس خاتم هم به صورت تمام خاتم در ابعاد و اشکال متفاوت و هم به صورت تلفیقی باهنر هایی همچون میناکاری، منبت، معرق و نگارگری ارائه می گردد که هر کدام به تمامی دارای وجاهت و جذابیت خاصی هستند.
۲) از حوزه هنر زیبای میناکاری ست سه تکه بشقاب میناکاری دیوارکوب با جذابیت فوق العاده که زینت‌ بخش بی‌ نظیری در هر فضایی است.
این بشقاب های نفیس در نقوش و رنگ آمیزی های جذاب و فرحبخش با حاشیه دالبر شده در یک قاب چوبی شکیل و برازنده جای گرفته‌ اند. نقوش به کار رفته در این اثر از شیوه‌ های متفاوتی کار شده است همچون اسلیمی، ختایی، گل و مرغ و اساطیری.
۳) از شاخه هنر اصیل و متفاوت فیروزه کوبی کشکول های زیبا، نفیس و متفاوت فیروزه کوب پیشنهاد می گردد.
این کشکول های زیبا که مزین به سنگ های اصیل فیروزه نیشابور می‌باشد در اشکال و ابعاد متفاوت طراحی و تولید گشته و عرضه گردیده اند و هم دارای وجه فوق العاده دکوراتیو بوده هم دارای کاربرد عملی به نیات گوناگون می باشد.

هدیه تبلیغاتی برای مناسبت ها

هفت گردون خیال و هدیه اداری

بازرگانی هفت گردون خیال در راستای رفع نیاز ارگان ها، سازمان ها و نهادهای بزرگ دولتی و خصوصی به هدایای شکیل و وزین در پی حضور چندین ساله خود در عرصه صنایع دستی ایران با در پیش گرفتن مشی خلاقانه و مبدعانه اقدام به طراحی و تولید پکیج هایی جذاب و متنوع از مجموع هدایای صنایع دستی اصیل و فاخر خود نموده و با اقدامی ابداعی و انحصاری در ارائه نوین متفاوت، توانسته نظر بسیاری از سازمان‌ ها و نهادهای مهم دولتی و خصوصی را جلب نموده و به همکاری مشترک برسد. این پکیج های جذاب می تواند پاسخگوی شایسته‌ ای برای رفع نیاز در حوزه‌ هایی همچون هدیه اداری، هدیه مدیر، هدیه لوکس، هدیه رئیس، هدیه خاص، هدیه مدیریت، هدیه ویژه و هدیه جدید باشد و تأثیری ماندگار و شیرین بر ذهن مخاطبین بر جای بگذارد.
وبسایت جامع هفت گردون خیال دربردارنده‌ تمامی پیشنهادات ارائه شده توسط این مجموعه بوده که با ورود به آن و مشاهده تمامی هدایا و پکیج های دیدنی و متنوع می توانید دست به انتخاب و تهیه بزنید.

محصولات صنایع دستی هفت گردون

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.