01 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > جا سوئیچی خاتم کاری

جا سوئیچی خاتم کاری

حوزه گسترده محصولات خاتم کاری ویژگی مهمی است که کمتر شاخه‌ ای از محصولات صنایع دستی ایران است که با آن برابری نماید. تنها شاخه میناکاری است که می‌توان به لحاظ تنوع و گستره محصولات آن قیاسی بالنسبه با خاتم را می توان انجام داد.
به گزاف نیست اگر خاتم کاری را متنوع ترین حوزه صنایع دستی بنامیم، حوزه‌ای که در آن شاهد تنوع بی‌نظیر و گسترده‌ای از طیف محصولات خانگی تا ملزومات اداری و حتی ورزشی، سرگرمی و فرهنگی می باشیم. هرچند هنر خاتم کاری در نوع شیوه ساخت و طراحی نقوش آن تغییرات کمی را طی سده‌های متمادی به خود دیده باشد که یکی از دلایل آن می تواند کوچ خاتم کاری و هنر خاتم از تالارها و قصرهای سلاطین، امرا و اشراف به ویژه در سلسله های صفویه و قاجاریه به میان خانه‌های توده‌ مردم و اماکن عام اعم از اداری، فرهنگی و مذهبی باشد. یکی از نوآوری‌ های انجام یافته در حوزه محصولات خاتم کاری به ویژه در بخش زیورآلات خاتم کاری تلفیق و ترکیب هنر خاتم و رزین است. محصولات خاتم دارای پوششی از پلی استر می باشد که باعث شفافیت، جلا، درخشندگی و حفاظت در برابر ضربه و آسیب های احتمالی است. از تکنیک‌هایی که مدت زمانی است به عنوان قالبی نو مطرح گردیده، محصولات رزینی است که بیشترین آثارش را در حوزه زیورآلات، بعضی از وسایل و لوازم خانگی همانند میزهای آباژور و یا دکوراتیو و بعضی سطوح داخلی به ویژه کف سازی های متنوع می توان مشاهده نمود. تلفیق خاتم و رزین به ویژه در حوزه زیورآلات توانسته است خالق آثاری درخشان، نوین و جوان پسند بوده باشد و باعث پرورش و رشد ذهن خلاق هنرمندان جوان میهنمان گردیده است.
یکی از این محصولات جا سوئیچی و سرکلیدی های خاتم است که پوشش پلی استر دار آن دیر زمانی است که موجود بوده در اشکال گرد، مربع، مستطیل، چند ضلعی و… لیکن امروزه با تلفیق و ترکیب رزین و خاتم شاهد ظهور محصولاتی متفاوت، زیبا و به ویژه جوان پسند می‌باشیم. جا سوئیچی های خاتم و رزین بسیار زیبا، متفاوت، مستحکم و سبک می باشد. این محصولات برای هدایای مناسبتی همچون روز جوان، روز دختر، روز دانشجو و ایامی که در آن بر محور جوانان مناسبتی شکل گرفته است، بسیار مقبول و ستوده است.
امید می‌رود که در سایر حوزه های مختلف صنایع دستی ایران از جمله فیروزه کوبی، میناکاری روی مس شیشه طلا نقره و برنج،نقره نما، منبت، معرق، ترمه، سفال گری، سرامیک و شیشه، فرش، گلیم، در حکاکی مس، حکاکی چوب، مس و پرداز و… نیز شاهد ظهور و رشد چنین خلاقیت های زیبا و مبتکرانه باشیم.

ست نفیس گلدان خاتم کاری و قلمدان خاتم

هفت گردون خیال خاتم نفیس و خلاقیت

شرکت هفت گردون خیال در پکیج های متنوع و انحصاری خود به دفعات از هدایای خاتم‌کاری استفاده می نماید. چرا که خاتم کاری از اصیل ترین و اصلی ترین سرشاخه های مختلف صنایع دستی ایران است. پکیج هایی چون بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، هدیه مدیران، محصولات وی آی پی، هدایای تبلیغاتی، هدایای سازمانی، هدیه اداری، هدیه ویژه، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید و…
علاقه مندان گرامی پکیج ها و محصولات ویژه صنایع دستی، با مراجعه به وبسایت جامع هفت گردون خیال می تواند با آسودگی و فراغ بال محصول و یا پکیج مورد پسند خود را انتخاب و تهیه نمایند و خاطره ای شیرین از خریدی متفاوت را تجربه نمایند.

ست گلدان خاتم کاری و جاجواهری تمام خاتم

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.