07 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > جاکاردی خاتم کاری

جاکاردی خاتم کاری

حضور چشمگیر محصولات اصیل خاتم کاری در بسیاری از حوزه های گوناگون و مرتبط با زیست روزمره مان را می توانیم شاهد باشید. حوزه محصولات خاتم کاری به ویژه در ادوات و تجهیزات خانگی و اداری بسیار متنوع و گسترده می باشد. خاتم کاری هنری است اصیل دیرپا ‏و جذاب که توانسته است آوازه ای فراسوی مرزهای میهن عزیزمان را سر دهد.
دو قطب مهم خاتم‌ کاری ایران شیراز و اصفهان می باشند که تا کنون توانسته اند اساتید مجرب و متبحری را در دامان خود پرورانده و تقدیم عرصه هنر و صنعت کشور نمایند.
خاتم شیراز دارای مرغوبیت و اصالت بیشتری نسبت به همتای اصفهانی خود بوده و در بسیاری موارد گزینه‌های اول خرید توسط گردشگران خارجی می باشد. همانند صنعت فرش دستباف، میناکاری و فیروزه کوبی پتانسیل ویژه ای جهت امر صادرات و در نتیجه ارز آوری داشته و از شاخه‌های اصلی درخت متنوع و متکثر صنایع دستی ایران می باشد. محصول مورد نظر این سخن یکی از محصولات زیبا و کاربردی خاتم است که به همراه سایر محصولات هم رده خود گزینه ای بسیار مناسب و متفاوت جهت تهیه و اهدا است. جای کارد و چنگال خاتم کاری که متشکل از مکعب مستطیلی تمام خاتم یا ترکیبی از خاتم کاری و نگارگری و میناکاری بوده و دارای تنوع مناسبی می باشد. جای کارد و چنگال خاتم در کنار جای دستمال کاغذی، گلدان خاتم، آینه و شمعدان، خاتم و… جلوه بخش سرا و منزل شما و یا محل کارتان می باشد. استفاده دیگر این محصول در حوزه ادوات خاتم کاری تشکیل دهنده سرویس های چند پارچه مدیریتی است که شامل جای قلم و خودنویس خاتم، پایه تقویم رومیزی خاتم، جعبه دستمال کاغذی، سینی و انگاره چای و نیز شربت خوری خاتم میباشد. محصولات خاتم کاری یکی از عمده ترین و اصلی ترین گزینه های سازمان ها، شرکت ها و افراد در حوزه خرید صنایع دستی جهت اهدا می باشد. جای کارد و چنگال خاتم در میزهای پذیرایی خانگی نیز در کنار شکلات خوری، سنگاب، میوه خوری و… خاتم جلوه و زیبایی میزتان را اصالتی آشکار و ویژه می بخشد.

ست گلدان خاتم کاری

هفت گردون خیال و خاتم کاری های متنوع و ویژه

بهره‌مندی از محصولات متنوع و اصیل خاتم در پکیج های انحصاری و ابداعی هفت گردون خیال از اولویت‌های هفت گردون میباشد.
هدایای خاتم کاری هفت گردون در کنار سایر محصولات متنوع صنایع دستی دیگر نظیر فیروزه کوبی، میناکاری روی مس، نقره نما، حکاکی مس، الماس تراش، ترمه، قلمکار و همچنین محصولات متنوع الکترونیکی، لوازم التحریر لوکس، تقویم، سررسید، دیوان اشعار و کتب مذهبی و محصولات چرمی تشکیل دهنده پکیج های متنوع و انحصاری هفت گردون خیال شامل بسته های اقتصادی، هدایای مدیران، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدایای مناسبتی، هدایایی تبلیغاتی، هدایای اداری، هدایای سازمانی، هدیه نفیس، خاص و ویژه می باشند
رجوع شما به وبسایت جامع هفت گردون خیال دریچه‌ای را به دنیایی پر شکوه، زیبا و متفاوت به روی شما باز می نماید.

ست هدیه خاص گلدان خاتم کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.