31 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > سنبلدان خاتم کاری

سنبلدان خاتم کاری

در توضیحی کوتاه پیرامون سنبلدان باید به پیشینه آن نگاهی گذرا داشت. سنبلدان های امروزی محصولی هستند که تقریباً می‌توان آن را مشابه گلدان قلمداد کرد. لیکن سنبلدان، تکامل یافته آتشدان های قدیمی نیاکانمان بوده که در منازل و معابد در آن آتش افروخته و دانه های معطر و خوشبو کننده همچون عود و اسپند را بر روی آن ریخته و بدان وسیله هوا را معطر می ساختند. اما با به حاشیه رفتن و خاموش شدن این سنت، آتشدان ها نیز رفته رفته با تغییر شکل و تغییر ماهیت به سنبلدان های امروزی تبدیل گردیدند. عموماً زیرساخت سنبلدان بر پایه مس بوده و دارای حاشیه های قلمزنی شده و دالبردار در بالا و دورادور دهانه سنبلدان بوده و بقیه سطوح باقی مانده یا مزین به خاتم زیبا و اصیل گردیده و یا در حوزه فیروزه کوبی، میناکاری و مس و پرداز شاهد انواع سنبلدان های زیبا و نفیس هستیم.
به هر روی سنبلدان خاتم یکی از ویژه ترین و زیباترین محصولات خاتم بوده که توانسته است محبوبیت بسیاری را در بین هنر دوستان ایران و جهان فراهم آورد. سنبلدان ها در سایزها و طراحی های متفاوتی عرضه گردیده است که کار انتخاب را کمی سخت می نماید.
اصولاً تنوع حوزه محصولات خاتم کاری بسیار گسترده و متفاوت است تنوعی که باعث حیرت و تعجب آدمی می گردد. کمتر محصولی در زندگی روزمره ما وجود دارد که خاتم کاری آن موجود نباشد. هدایای خاتم کاری می تواند بسیار جذاب و چشم نواز بوده باشد، به شرطی که خاتم کار شده دارای اصالت و وجاهت لازم باشد. به عنوان مثال در مورد سنبلدان خاتم هم اگر زیر ساخت آن با طراحی و ساخت اصولی و استادانه انجام پذیرفته باشد و خاتم کار شده روی آن حاصل دست استادکار خاتم بوده و همچنین لبه‌ های بیرونی کار با قلمزنی استادانه ای انجام پذیرفته باشد، این محصول از صنایع دستی خود به تنهایی به اثری لوکس و دیدنی تبدیل خواهد گردید و یا در صورت نیاز با قرار دادن چند شاخه گل زیبا در آن زیبایی دو چندانی را شاهد خواهیم بود.

ست هدیه سنبلدان خاتم کاری

شرکت هفت گردون خیال و محصولات خاتم

هفت گردون خیال در عرضه متفاوت محصولات صنایع دستی خود از جمله محصولات زیبا و اصیل خاتم رؤیاهای بزرگی را در سر دارد که خوشبختانه و به لطف الهی و استقبال خوب هم میهنان هنر دوست توانسته از وضعیت بعضی از آن رؤیاها را به واقعیت تبدیل نموده و گام‌های بعدی را محکم تر بردارد.
پکیج های انحصاری و خلاقانه هفت گردون خیال راهی است نوین و مبتکرانه که مفتخریم رهرو صادق و متعهد آن بوده و باشیم. پکیج هایی چون بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، هدایای مدیریتی، هدایای تبلیغاتی، هدایای سازمانی، محصولات وی آی پی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدیه نفیس، هدایای اداری، هدایای مناسبتی و….
با گشودن راهی نو در عرصه ارائه بهتر، شکیل تر و مثمر ثمرتر نویدبخش فردایی روشن تر خواهیم بود. با رجوع به وبسایت جامع هفت گردون خیال شما نیز رهرویی دیگر در این مسیر پر از زیبایی و اصالت باشید و ضمن آشنایی با کلیه محصولات و هدایای هفت گردون، خریدی متفاوت،جذاب و به صرفه را تجربه نمایید.

ست گلدان و قلمدان خاام کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.