31 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > قاب خاتم کاری و قلمزنی

قاب خاتم کاری و قلمزنی

هنری که آراسته به صنعت، اصالت و ظرافت باشد، مسحورکننده و چشم نواز باشد، ساخت آن مستلزم دقت، باریک بینی، حسن سلیقه و تخصص باشد، چیزی نخواهد شد جز خاتم کاری.
از اصیل‌ترین و نیز اصلی ترین شاخه های متنوع صنایع دستی ایران هنری برخاسته از شهر علم و فرهنگ و ادب، پایتخت فرهنگی ایران شهر شیراز با مفاخر شاخص جهانی چون حافظ و سعدی.
عنوان پایتخت فرهنگ و هنر برای این خطه به صرف پیشگامی در عرصه ادب و شعر به تنهایی نمی باشد، بلکه شاهد درخشش این شهر به عنوان زادگاه و خاستگاه یکی از اصیل ترین و زیبا ترین گرایش های صنایع دستی ایران یعنی خاتم‌ کاری نیز می باشیم. همچنین دست سازه ها و دستبافت های عشایری این دیار نیز برگ زرینی است که در شیراز ورق خورده است.
شیراز نام آورانی ماندگار را در این عرصه در دامان خود پرورانده است که هر کدام تجسمی از ذوق، هنر، تخصص، تعهد و خلاقیت همزمان بوده‌اند. خاتم شیراز در قیاس با خاتم سایر مناطق به مراتب دارای ظرافت بیشتر و کیفیت بالاتر در طراحی و ساخت بوده و چشم نوازتر است.
هنر خاتم کاری دارای طیفی گسترده و متنوع در زمینه نوع و رده محصولات می باشد. از سویی شاخه لوازم و ادوات خانگی آن با دهها عنوان و محصول، شاخه لوازم و تجهیزات اداری، شاخه لوازم و ادوات فرهنگی و همچنین مذهبی، شاخه لوازم و ادوات ورزشی و تفریحی، شاخه ادوات و تجهیزات تزئینی و دکوراتیو.
از شاخه محصولات تزئینی و دکوراتیو می‌توان مثال های بسیاری را عنوان نمود. از جمله قاب خاتم کاری که دیوارکوبی زیبا، جذاب و فوق العاده است. قاب های خاتم کاری هم منحصراً با پوشش خاتم یا در ترکیب با سایر شاخه‌های صنایع‌ دستی از جمله میناکاری ارائه می گردند. همچنین در اضلاع چهار جانبه قاب‌ های خاتم شاهد طرح های زیبای نگارگری شده از قبیل نقش شکارگاه و اماکن تاریخی می باشیم. در صفحه اصلی قاب خاتم نیز می‌توان شاهد حضور بعضی از شاخه‌های صنایع دستی بود خوشنویسی اشعار، سمبل ها و نمادهای مذهبی، نگارگری طرح های مختلف تحت عنوان مینیاتور از جمله پر کاربردترین آن به ویژه جهت هدایای سازمانی و در مراسم تودیع و معارفه های معمول. قاب خاتم با نقش قلمزنی شده آیات قرآنی و احادیث مذهبی می باشد. اسامی پنج تن، و این یکاد، نقش صلوات، آیت الکرسی و بعضی سوره های کوتاه قران مجید از عمده ترین سوژه های استفاده شده در این قاب خاتم های زیبا می باشند.
این قاب ها در ابعاد مختلف و نقوش متنوع خاتم عرضه می گردد و گزینه‌ای معتبر و ایده آل برای هدایای سازمانی بوده و می باشد.

ست گلدان و قندان خاتم کاری

هدایای خاتم‌ کاری هفت گردون در پکیج های انحصاری

شرکت هفت گردون خیال مبدع انحصاری پکیج های جذاب، پرمحصول و متنوع به کرات از هدایای خاتم کاری خود در چیدمان این پکیج ها بهره برده است و می برد.
پکیج هایی چون بسته های اقتصادی، هدایای مدیریتی، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدایای تبلیغاتی، هدایای اداری، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدیه خاص و…
زیبایی پکیج های پیشنهادی عمدتاً مدیون هدایای لوکس خاتم بوده که در کنار سایر محصولات مکمل چون محصولات الکترونیکی، محصولات چرمی، انواع سررسید های لوکس مدیریتی و… سازنده این پکیج ها می‌باشند.
وبسایت جامع هفت گردون خیال در انتظار حضور گرم و سبز شما عزیزان بوده تا بتوانید با خاطری آسوده تجربه خریدی متفاوت، جذاب و به صرفه را بر تجارب خود بیفزایید.

ست گلدان خاتم کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.