01 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > قندان خاتم کاری

قندان خاتم کاری

ساده ترین اشیاء، ادوات و لوازم را اگر با دیدگاهی هنری، زیبایی شناسانه و خلاق ترکیب و تلفیق نماییم، حاصل آن می‌شود آثار نفیسی که هم اکنون در حوزه شاخه‌های مختلف صنایع دستی به ویژه محصولات خاتم کاری شاهد هستیم.
هنر خاتم کاری فی النفسه دارای اصالت و جذابیت ویژه‌ای می باشد، حال آنکه اگر این هنر-صنعت در ترکیب و تلفیق با سایر شاخه های هنری و زیبای صنایع دستی ایران صورت پذیرد، ماحصل کار خلق شگفتی و زیبایی بی اندازه خواهد گردید که امروز توسط هنرمندان خلاق، نوآور و جوان شاهد خلق آثاری جذاب و فوق العاده از ترکیب دو یا چند شاخه از گرایش های صنایع دستی و خلق فضاهایی جدید، متفاوت و زیبا با هستیم. همان گونه است محصولات متنوع خاتم‌کاری که در بعضی از زیر مجموعه‌های آن شاهد این تلفیق و نتیجه فوق‌العاده آن می باشیم.
به عنوان مثال در انواع قاب های تزئینی که از ترکیب و تلفیق خاتم و مینا، خاتم و نگارگری، خاتم و منبت، خاتم و معرق طراحی و عرضه گردیده اند، این زیبایی در حد اعلا و شایسته‌ای به منصه ظهور رسیده است.
گستره محصولات خاتم دارای تنوع و تکثر فوق العاده ای می باشد طیف وسیعی از خدمات، تجهیزات و لوازم خانگی تا محصولات اداری، فرهنگی، مذهبی، تفریحی و ورزشی
در حوزه محصولات خانگی، ادوات و تجهیزات وابسته به آن می‌توان عناوین بی‌ شماری را برشمرد که تنها گوشه‌ای از آنها عبارتند از انواع گلدان، بشقاب، شیرینی خوری، آجیل خوری، سنگاب، آینه و شمعدان، سرویس چای خوری، سرویس شربت خوری و بسیاری مثال های دیگر.
محصولی که امروز در این گفتار سخن پیرامون آن می‌رود، یکی از پر کاربردترین محصولات زیبای خاتم است که تاکنون عرضه گردیده است. قندان خاتم کاری. این قندان های زیبا در سایز ها، ابعاد و اشکال متنوع و مختلف و همچنین طراحی های شکیل در چهارچوب اضلاع هندسی، گلها و گره‌ های خاتم طراحی، تولید و عرضه گردیده اند و در کنار سرویس چای خوری خاتم شامل سینی و انگاره‌های خاتم مکمل آن بوده و توانسته است جایگاه خود را در میان محصولات متنوع خاتم کاری یافته و تثبیت نماید.

ست آجیل خوری خاتم

هدایای خاتم‌ کاری هفت گردون خیال

شرکت هفت گردون خیال در حوزه های متنوع و مختلفی از صنایع دستی ایران از جمله میناکاری، فیروزه کوبی، نقره نما، مس و پرداز، حکاکی مس (الماس تراش)، ترمه، قلمکار، سفال و سرامیک (مدرن و سنتی) لیکن ازعان می‌دارد که حوزه محصولات خاتم‌کاری هفت گردون از زمینه‌های اصلی و ویژه فعالیت این مجموعه بوده و هفت گردون در چیدمان پکیج های انحصاری و ابداعی خود جهت افراد، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی به کرات از هدایای خاتم‌ کاری بهره برده و مروج آن بوده است. پکیج هایی همچون بسته های اقتصادی، هدایای اداری، هدایای مدیران، هدایای تبلیغاتی، محصولات وی‌ آی‌ پی، محصولات آنتیک، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه ویژه، هدیه مناسبتی، هدایای فاخر و… وبسایت جامع هفت گردون خیال دریچه‌ای است به گلستانی رنگین از شاخص ترین و زیباترین آثار تولیدی هفت گردون از جمله آثار خاتم که شما را به سیر و گشت در این گلزار زیبا دعوت نموده و آماده دریافت هرگونه پیشنهاد سازنده، انتقاد و نظریات راهگشای شما میباشد.

ست گلدان خاتم کاری و قلمدن خاتم

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.