01 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > گزخوری خاتم کاری

گزخوری خاتم کاری

این که اصالت از مهمترین ویژگی‌های خاتم ایرانی است، امری اتفاقی و فی البداهه نیست. خاتم کاری نمادی ارزشمند از صنایع دستی ایرانی است که چون میراثی گرانبها بر تارک چهره هنر ایران زمین می درخشد. نظم، دقت، زیبایی و ملاحت بی نظیر و ظرافت از ویژگی های بارز این هنر-صنعت ارزشمند و جذاب می باشد. به ویژه خاتم کاری اصیل و بی‌ نظیر شیراز به مثابه زادگاه و خاستگاه خاتم‌کاری ایران به سبب مطلوبیت و جذبه فوق العاده محصولات خاتم نزد ایرانیان و بسیاری ملل دیگر، استادکاران و هنرمندان این عرصه را بر آن داشته است که حوزه عرضه محصولات خاتم کاری را وسعت بخشیده و در تمامی عرصه‌ها هنر و خلاقیت خود را به کار گرفته و شگفتی‌ ساز شوند و بر همین اساس و دیدگاه است که ما امروزه شاهد حضور پر فروغ محصولات خاتم کاری در تمامی زمینه ها هستیم. حوزه لوازم خانگی، محصولات فرهنگی و مذهبی، حوزه محصولات اداری، حوزه محصولات ورزشی و سرگرمی، حوزه ساختمان و الحاقات آن به ویژه اماکن مذهبی و فرهنگی.
تنوع بی نظیر محصولات خاتم چه به تنهایی و چه در تلفیق با سایر هنرهای زیبای صنایع دستی نظیر میناکاری، منبت و معرق بسیار فراخ و گسترده است. محصولات خانگی خاتم بسیار زیبا و جذاب بوده و همیشه گزینه‌ای مناسب برای انتخاب هدیه شکیل و اصیل بوده است به ویژه در انتخاب هدایای نوروزی و مناسبتی برای سازمان ها، ادارات و نهادهای دولتی و بخش خصوصی از قبیل انواع گلدان ها و ظروف شکیل پذیرایی چون آجیل خوری، شیرینی خوری، گزخوری، سنگاب و ست های وزین اداری که مجموعه‌ای است از چند قلم کالای مدیریتی اداری شامل جاقلمی، جای تقویم و کارت، جاچسبی، جای دستمال کاغذی و…
محصول این گفتار یکی از زیباترین و کاربردی ترین محصولات خاتم کاری می باشد به نام گزخوری چند ضلعی خاتم شش ضلعی، هشت ضلعی و چهار ضلعی. این محصول زیبا تمام خاتم بوده، پایه های کوچک برنجی درب دار و داخل خاتم و یا داخله ساده. همچنین در انواع دیگر آن که تلفیقی است از دو هنر خاتم کاری و نگارگری شاهد اثری زیبا و جذاب می باشیم که درب آن با حاشیه خاتم به همراه نقوش نگارگری شده از موتیف های ایرانی نظیر گل و مرغ و خطوط اسلیمی و نقوش ختایی در وسط همراه است.

صنایع دستی اصفهان و صادرات

هدایای تلفیقی خاتم‌ کاری هفت گردون خیال

در ابداعی خلاقانه شرکت هفت گردون خیال با بهره‌ گیری از هدایای خاتم کاری نفیس خود و تلفیق آن با کالاهایی متفاوت و کاربردی نظیر محصولات چرمی، محصولات الکترونیکی، لوازم التحریر لوکس مدیریتی، کتب و دیوان شعرای نامی پکیج هایی جذاب تحت عناوین بسته های اقتصادی، هدایای مدیریتی، هدایای تبلیغاتی، هدایای اداری، هدایای مناسبتی، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدیه خاص، هدیه جدید، هدیه لوکس و… بوده و توانسته است رضایت گسترده مخاطبین محترم به ویژه سازمان ها، نهادها و ارگان های دولتی و خصوصی بسیاری را از این پکیج های انحصاری و اختصاصی به دست آورد.
با ورود به وبسایت جامع شرکت هفت گردون خیال و مشاهده محصولات و پکیج های انحصاری پیشنهاد شده در آن، شما نیز می توانید به سهم خود گامی مهم و اساسی را در تقویت این نگاه مطلوب تر، امن تر و گسترده تر برداشته و خاطره ای نیک از خود در اذهان بر جای گذارید.

ست گلدان خاتم کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.