06 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > صنایع دستی ایران رمز جهش تولید

صنایع دستی ایران رمز جهش تولید

در سالی که به نام جهش تولید نام گذاری شده است منطقا ایجاب می نماید که زیر ساخت ها ، برنامه ریزی های کوتاه مدت و همچنین بلند مدت در جهت دستیابی به ساز و کارهای افزایش تولید ملی و یقینا بر مبنای نیروی کار ، مواد و مصالح اولیه و نیز سرمایه گذاری داخلی و متعاقبا خارجی صورت پذیرد. با این پیش فرض همچنین بر مبنای اقتصاد بدون نفت که در برنامه های پنج ساله بلند مدت در نظر گرفته شده است ، قطعا به صنعتی بومی و ملی به نام صنایع دستی ایران بر می خوریم که تمامی پارامترهای ذکر شده را در خود به همراه دارد.

چرا صنایع دستی ایران را پیشنهاد می کنیم

گستره جغرافیایی و نیز قومیتی و فرهنگی ایران زمین دارای ابعاد ، ظرفیت و پتانسیل ویژه ای است که در کمتر جایی از جهت پهناور نظیر آن می توان سراغ گرفت. تنوع اقلیمی ، آب و هوایی و بومی این دیار مثال رنگین کمانی زیبا بر آسمان آبی دنیا جلوه گری می نماید. در جای جای میهن عزیزمان شاهد صنایعی منحصر به فرد ، زیبا ، اصیل و کاربردی می باشیم. اصفهان جایگاه و زادگاه والای منحصر به فردی در این منظومه به خود اختصاص داده است با صنایع بی نظیری چون میناکاری ، قلمزنی ، قلمکار ، مس و پرداز ، حکاکی روی مس ، معرق. منبت شیراز پرچم دار صنایع زیبای خاتم کاری اصیل و ظریف ، یزد با ترمه های الوان و بی نظیر ، خراسان و نیشابور خواستگاه صنعت – هنر فیروزه کوبی بی مثال ، سیستان و بلوچستان با سوزن دوزی ، آینه کاری ، حصیر بافی و … تبریز و قالی های پر جلوه و هنرمندانه اش و بسیاری مثال های بی شمار دیگر ، صنایعی که تماما با بهره مندی از مواد و مصالح بومی ، نیروی کار و سرمایه بومی و در رأس آن بهره مندی از اساتید و نام آوران هنرمند خلاقی که با پشتوانه ای از صبوری و تلاش پیگیر خالق زیباترین و نفیس ترین محصولات صنایع دستی ایران می باشد.

هفت گردون خیال و حضوری گسترده در بازار صنایع دستی ایران

شرکت هفت گردون خیال با درک مسئولانه ضرورت های نام برده از بدو تاسیس خود مبنای حضور و فعالیت خود را بر رشد ، شکوفایی و همچنین عرضه بهینه و نوین و شکیل محصولات صنایع دستی ایران قرار داده است و با بهره مندی از از اساتید مجرب و خوش نام اقدام به تولید و گردآوری و عرضه آثار و محصولات فوق در قالبی نوین و بر اساس نیازهای گوناگون اقشار و نهادها و سازمان های بزرگ دولتی و خصوصی نموده است. پکیج های متنوع ، متفاوت و منحصر به فرد هفت گردون خیال که که در جعبه های نفیس و متنوع و مختلف تولیدی این مجموعه عرضه گردیده است پاسخگوی نیاز روز افزون افراد ، سازمان ها و نهادها ، به هدایایی متفاوت و شکیل می باشد. بسته های اقتصادی ، محصولات وی آی پی ، هدایای مدیران ، هدایای خاص و… گوشه ای از خدمات و دستاوردهای ارزشمند این مجموعه بوده که با مراجعه به وبسایت شرکت ضمن مشاهده تمامی محصولات وو بسته های پیشنهادی ، می توانید با سفارش اینترنتی ( به ویژه در شرایط اضطراری فعلی و ضرورت عدم حضور فیزیکی کمتر در اماکن و معابر ) سفارشات خود را دریافت و با اهدای آن نام نیک و خاطره ای ماندگار را از خود و مجموعه تحت امرتان در اذهان بر جای گذارید.

گلدان مس و پرداز و ترمه ابریشم

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.