05 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > سینی چوبی با کاشی میناکاری

سینی چوبی با کاشی میناکاری

از شاخه های شاخص و جذاب صنایع دستی ایران، میناکاری را می‌توان عنوان نمود، هنری دیرین، اصیل و زیبا که نقش بسزایی در زیباسازی محیط منزل، کار، و هر فضایی دارد.
میناکاری بر زیرساخت های متفاوتی عرضه می گردد که به صراحت می‌توان عنوان نمود که هر کدام از زیر مجموعه‌های آن دارای جذابیت و زیبایی ویژه و منحصر به فرد خود می باشد. عمده‌ ترین زیرمجموعه های هنر مینا‌کاری عبارتند از میناکاری روی مس، سفال، شیشه، طلا، نقره، برنج و چوب. هدایای میناکاری همیشه از جذابیت، مطلوبیت و محبوبیت ویژه‌ای در بین مخاطبین برخوردار است به ویژه اینکه امروزه با ورود جوانان هنرمند، خلاق و جسور به این حوزه شاهد آثاری بدیع، متفاوت و جذاب می باشیم.
رنگ بندی های متفاوت، شاد و پر انرژی، یا آرام و لطیف، نقوش ساده لیکن گویا و هنرمندانه، طراحی های متفاوت در شاکله خود محصول (صرف نظر از نقش و رنگ و طرح) به ویژه در حوزه محصولات میناکاری روی سفال و میناکاری روی طلا و نقره (زیورآلات).
محصولات میناکاری روی سفال عمدتاً حاصل دست هنرمندان سفالگر میناکار لالجین همدان (شهر جهانی سفال) می‌ باشد و طیف عمده‌ای از محصولات متفاوت و زیبا را در بر می‌گیرد. انواع گلدان، بشقاب، شیرینی خوری، آجیل خوری، کاسه های متفاوت، انواع دیوارکوب های تزیینی و آویزهای تزیینی، تنگ، پارچ، لیوان و…
یکی از متفات ترین و زیباترین محصولات حوزه میناکاری روی سفال سینی های چوبی جذابی است که در سطح سینی، کاشی های سفال منقوش به نقوش مینایی زیبا و جذاب بوده و جلوه بی‌ نظیری دارد. طرح های کاشی ها اسلیمی، گل و مرغ، ختایی، شمه و…. بوده و هر کدام ظرافت و زیبایی و جلوه خاص خود را دارد. این سینی های زیبا از جمله هدایای دوست داشتنی، خاص به ویژه برای نسل پرشور و خلاق جوان است.

ست ساعت خاتم نگارگری

هفت گردون خیال هدایای میناکاری پکیج‌ های خلاقانه

شرکت هفت گردون خیال مشتاقانه و البته مسئولانه و با حفظ اصالت و پایبندی به شاخصه های بنیادین ساخت محصولات میناکاری، از هرگونه نوآوری و خلاقیت در این حوزه و سایر حوزه های مهم صنایع دستی ایران استقبال می نماید و مشوق و مروج آن می‌باشد.
در همین راستا از حضور خلاقانه جوانان هنرمند در تولید محصولات متنوع میناکاری و همچنین در پکیج های ابداعی و انحصاری خود استفاده بهینه و شایسته‌ای از محصولات زیبا، نفیس و اصیل میناکاری نموده و پیشنهادات فوق العاده ای را برای متقاضیان و علاقمندان به تهیه این دست محصولات در وبسایت خود ارائه نموده است.
پیشنهاداتی چون بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، هدایای مدیریتی، محصولات وی‌ آی‌ پی، هدایای تبلیغاتی، هدایای سازمانی، هدایای اداری، هدیه لوکس، هدیه خاص، هدیه جدید، هدایای فاخر و…
با حضور در وبسایت جامع هفت گردون خیال می توانید با مشاهده کلیه پکیج های ارائه شده و نیز محصولات تک و مجزا، انتخابی متفاوت، هوشمندانه، خاص و به صرفه را تجربه نمایید.

ست گلدان و بشقاب میناکاری اصیل

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.