01 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > فنجان و نعلبکی میناکاری

فنجان و نعلبکی میناکاری

یکی از مصداق های زیبایی در هنر میناکاری تجلی یافته است. زیبایی آمیخته با آرامش رمزآلود، آسمانی و ملیح. هنر-صنعت میناکاری با قدمتی دیرین و بسا باستانی خود حضوری چشمگیر در بسیاری از عرصه های زندگی روزمره ما را دارا می باشد. طیف گسترده محصولات میناکاری و نیز شاخه های متنوع آن، آن را به یکی از پرکاربرد ترین شاخه های صنایع دستی ایران تبدیل نموده است. میناکاری روی مس با انواع محصولات کاربردی و تزئینی متفاوت، میناکاری روی شیشه با آثاری خاص و رنگ آمیزی های شاد و زیبا، میناکاری روی سفال با دنیایی از طرح نقش و رنگ، میناکاری روی فلزات گران‌ بها نظیر طلا و نقره با کلکسیونی از زیورآلات فوق العاده و ادوات تزئینی و دکوراتیو.
حوزه محصولات میناکاری روی مس طیف وسیعی از لوازم و اشیا و ادوات گوناگون را در بر می‌گیرد که عموماً علاوه بر جنبه های کاربردی دارای جذابیت و زیبایی خاصی بوده و صرف نظر از کاربرد آن به تنهایی نیز می‌تواند به عنوان عنصری دکوراتیو زینت بخش هر مکانی باشد و حظ معنوی ایجاد نماید. محصول مورد نظر این سخن پیرامون یکی از محصولات میناکاری روی مس بوده که بسیار کاربردی و زیبا می باشد. فنجان و نعلبکی های مسین که به شکل زیبایی آراسته به آرایه های میناکاری در طرح ها و اشکال بدیع و نو آورانه است و نقش گل کار شده بر روی آن به زیبایی، متانت و جذابیت آن بسیار افزوده است نقوش سنتی میناکاری با رنگ آمیزی آبی و سورمه‌ای سیر و روشن بر زمینه سفید بوده لیکن در طرح های جدید و امروزی تر آن شاهد ورود رنگهای شادتر و پر انرژی تر و نقوشی متفاوت و بدیع هستیم که زیبایی و جلوه خاصی را در بر دارد.

هفت گردون خیال میناکاری روی مس و پکیج‌های متفاوت

شرکت هفت گردون خیال هدایای میناکاری خود را پایه اصلی بسیاری از پکیج های انحصاری و ابداعی خود قرار داده است که در کنار سایر فرآورده‌ های صنایع دستی خاتم کاری، فیروزه کوبی، مس و پرداز، قلمزنی، حکاکی مس، ترمه و قلمکار، محصولات الکترونیکی، محصولات چرم، لوازم التحریر نفیس اداری، انواع سررسید، کتب ادبی، مذهبی و دیوان اشعار سازنده پکیج های متنوع هفت گردون خیال گردیده‌اند.
هدایایی چون بسته های اقتصادی، هدایای مدیران، محصولات آنتیک، هدایای تبلیغاتی، محصولات وی‌ آی‌ پی، هدایای سازمانی، هدایای مناسبتی، هدیه خاص،ویژه، فاخر و نفیس.
وبسایت جامع هفت گردون خیال در برگیرنده تمامی محصولات زیبا، اصیل و نفیس صنایع دستی هفت گردون از جمله پکیج‌های انحصاری و ابداعی بوده و شما را به دنیایی از زیبایی، اصالت و نقش دعوت می نماید.

ست گلدان میناکاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.