31 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > صنایع دستی ایران و اصفهان و شب یلدا

صنایع دستی ایران و اصفهان و شب یلدا

عرصه گسترده و متنوع صنایع دستی ایران و اصفهان با گرایش ها و شاخه های جذاب و رنگارنگ همچون خاتم کاری، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، مینا کاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب، نقره نما، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی (انحصاری هفت گردون)، منبت، معرق، فرش و گلیم دست بافت، حکاکی مس، حکاکی چوب، زیورآلات سنتی، انواع رودوزی های سنتی، آینه کاری، پولک دوزی، پته، گلابتون دوزی و بسیاری از عناوین دیگر این امکان را فراهم آورده است که متقاضیان مختلف هدایای اصیل و شکیل با گرایش‌ ها و سلایق مختلف و از طبقات و سنین و شئون متفاوت اجتماعی و اقتصادی بتوانند نیازهای خود را با خیالی آسوده از محصولات و هدایای این حوزه انتخاب نمایند، کما این که شاهد رشد و گسترش استفاده از این محصولات به عنوان هدایای اداری و سازمانی و هدایای مدیریتی در طی سالیان اخیر می‌ باشیم. خوشبختانه این امر علاوه بر کمک به رشد و حفظ این میراث گرانقدر ملی و میهنی باعث ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار و تولید در یک گستره ملی می‌گردد، امری که در حوزه‌های دیگر اقتصادی با توجه به شرایط ویژه پیش آمده و مشکلات ارزی ناشی از آن با اختلال روبرو گردیده است.
فرهنگ ملی و سنتی ما سرشار از مفاهیم و نیز مناسبت های ویژه و پر محتوا می باشد که از آن جمله است آیین بزرگداشت شب یلدا، شب زایش مهر.
در فرهنگ باستانی ایران زمین شبی پر از مفاهیم ارزشمند و زیبا، یکی از رسوم زیبای این شب دوست داشتنی ارسال هدیه به ویژه به نوعروس از طرف خانواده داماد می باشد، زیباتر و تأثیرگذارتر است اگر انتخاب هدیه، اصولی و صحیح و در راستای آیین ها و رسوم این شب زیبا باشد.
از آنجا که محصولات صنایع دستی ایران خود دارای بار ارزشی و فرهنگی بالایی است و در حقیقت ریشه در فرهنگ ایران زمین دارد چه بهتر که لوازم، رسوم و تشریفات ویژه این شب نیز رنگ و بوی کاملا ملی و فرهنگی سنتی مان را داشته باشد. به عنوان مثال در پهن کردن سفره یلدا و چیدمان آن می‌توان با انتخاب ظروف زیبا، اصیل و جذاب میناکاری رنگ و بوی کاملاً معنادار و پرمفهوم به آن بخشید.
محصولات میناکاری چه در حوزه میناکاری روی مس و چه در حوزه میناکاری روی سفال امکان انتخاب گسترده‌ ای را برای ما فراهم آورده است تا سفره یلدایمان را زیبایی و جلوه بیشتر و بهتر ببخشد. انواع ظروف و بشقاب های میناکاری با طراحی های فوق العاده جذاب و نقوش اسلیمی، ختایی و گل و مرغ در حوزه میناکاری روی مس و نیز انواع ظروف زیبا در حوزه میناکاری روی سفال با رنگ آمیزی های جذاب و خاص و نقش و طرح های مدرن یا سنتی خود انتخاب بسیار مناسبی برای این شب می باشد. همچنین از امکان انتخاب گسترده هدایای ویژه این شب از محصولات شکیل، فاخر و ارزشمند با محصولات و هدایای زیبای صنایع دستی ایران و اصفهان یلدایمان را یلدایی تر، خاص تر و باشکوه تر نماییم.

ست بشقاب میناکاری

هفت گردون خیال و شب یلدا و هدایای آن

بازرگانی هفت گردون خیال با احترام و اشتیاق به سنن و آداب و آیین‌ های زیبای ملی میهن عزیزمان با حضور در این عرصه در حد توان و توشه خود ادای دینی به این میراث گرانبهای ملی نموده است و با درک ضرورت های موجود و نیاز فراوان جامعه به هدایا و محصولاتی با کیفیت، جذاب، شکیل و متفاوت اقدام به طراحی و خلق پکیج هایی جذاب، متنوع و همچنین به صرفه و مناسب تحت عناوین : بسته های اقتصادی، محصولات وی آی پی، هدایای مدیریتی، هدیه اداری، هدایای تبلیغاتی، محصولات آنتیک، هدیه خاص، هدیه جدید، هدیه لوکس، هدایای مناسبتی و… نموده است و خوشبختانه با استقبال قابل توجه آحاد جامعه و همچنین نهادها، ارگان ها و سازمان های مهم دولتی و خصوصی روبرو گردیده است که اسامی بعضی از عزیزان در وبسایت جامع هفت گردون خیال جهت آشنایی مراجعه کنندگان محترم وبسایت با همکاران مشترک درج گردیده است.
همچنین مجموعه کامل پکیج های پیشنهادی و نیز هدایای انفرادی و ویژه در وبسایت شرکت جهت رؤیت، انتخاب و تهیه متقاضیان محترم قرار داده شده است.
با انتخاب از میان صدها هدیه پیشنهادی هفت گردون یلدایی زیبا و به یادماندنی داشته باشید.

ست تنگ خاتم کاری زیبا

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.