31 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > صنایع دستی بهترین هدیه نوروزی

صنایع دستی بهترین هدیه نوروزی

چه آغازی برای شروع سال نو زیباتر و دلنشین تر از فصل شکوفایی طبیعت و بهاران فصل جشن رنگ های شاد و زیبای شکوفه های بهاری و رویش جوانه ها. همگام با این رستاخیز طبیعت ، مردم این دیار نیز با برگزاری آداب و رسوم ویژه ای به استقبال سال نو می روند و با پهن کردن سفره زیبای هفت سین در انتظار لحظه تحویل سال می نشینند. رسمی دیرین و زیبا که قرن هاست ایرانیان آن را پاس می دارند. از جمله این آداب و رسوم زیبا اهدای هدیه پس از تحویل سال بوده که در این زمینه ایرانیان همیشه بدان پایبند و مقید بوده اند. این سنت پسندیده هنگامی زیباتر و ماندگارتر می شود که هدیه نوروزی متناسب با شئون و رسوم این عید بزرگ ملی و کهن می باشد و چه گزینه ای بهتر و برتر از محصولات زیبای صنایع دستی می توان نام برد.

کدام محصول صنایع دستی برای اهدای هدیه بهتر است

خوشبختانه صنایع دستی ایران دارای آنچنان ظرفیت و تنوع فوق العاده ای است که به راحتی می تواند پاسخگوی نیاز و سلیقه آحاد جامعه باشد و جای بسی خوشوقتی و امیدواری است که روز به روز شاهد استقبال بیشتری در تمام سطوح اجتماعی و حتی بین المللی از محصولات زیبا و نفیس صنایع دستی هستیم. محصولاتی نظیر آثار زیبا ، اصیل و درخشان فیروزه کوبی که مزین به سنگ های فیروزه اصل نیشابور است و دارای جذابیت فوق العاده و بی نظیری است. یا محصولات خاتم منحصر به فرد شیراز و اصفهان که دارای شهرتی بین المللی است. همچنین است آثار جذاب و مبتکرانه و نوین سرامیک و سفال و شیشه که با استقبال فراوان جوانان روبرو گردیده است. از دیگر زیرمجموعه های متفاوت صنایع دستی ایران می توان به آثار نقره نما اشاره کرد که با درخشندگی و جذابیت فوق العاده خود یادآور ظروف و محصولات نقره بوده و درخشندگی خاصی دارد.

هدایای نوروزی هفت گردون خیال

شرکت هفت گردون خیال با عنایت به حضور چندین ساله خود در عرصه تولید و گردآوری و توزیع متفاوت و بهینه محصولات صنایع دستی به متقاضیان محترم و دوست داران صنایع دستی ایران با درک این مهم ، اقدام به ابداع و عرضه مجموعه ای از نفیس ترین محصولات صنایع دستی ایران به همراه کالاهای مکمل نظیر محصولات الکترونیک ، چرمی ، دیوان شعرا ، سررسید ، تقویم و … در قالب انواع پکیج های متنوع نموده است. از قبیل بسته های اقتصادی ، هدایای خاص ، محصولات وی آی پی ، هدایای مدیریتی  ، هدایای سازمانی و تبلیغاتی.

با مراجعه به سایت شرکت هفت گردون خیال می توانید با آسودگی و فراغ خاطر ضمن مشاهده کلیه پکیج های تدارک دیده شده یا سفارش پکیج های هدایا به انتخاب خودتان ، اقدام به تهیه و دریافت کالا در بهترین و متفاوت ترین بسته بندی های ابداعی این مجموعه نموده و از مزایای خرید از سایت بهره مند گردید و با اهدای این پکیج های جذاب نام نیکتان را ماندگار و خاطره انگیز نمایید.

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.