06 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > شطرنج خاتم کاری

شطرنج خاتم کاری

صنایع دستی ایران با شمولی گسترده و تنوعی فوق‌العاده روبرو است، در حقیقت صنایع‌دستی ایران علاوه بر این که واجد بیشترین جلوه های هنری و زیبایی است که در عین حال سرشار از جنبه‌های کاربردی است و همین همزمانی دو وجه زیبایی و کاربردی در کنار هم بر مطلوبیت و جذابیت اثر افزوده است.
این جنبه در سری محصولات صنایع دستی خاتم نمود بیشتری نیز دارد، چه اینکه صنایع دستی خاتم کاری دارای تنوع و تکثر فوق‌العاده و مطلوبی است و طیف وسیعی از لوازم، اشیا و محصولات مختلف را شامل می شود، که از محصولات تزئینی همانند قاب و تابلو تا لوازم پذیرایی و منزل و حتی ادوات ورزشی همانند شطرنج خاتم که در این مقال چند سطری راجع به آن نوشته خواهد شد، در بر می‌گیرد. از سایر دیگر محصولات زیبا و اصیل خاتم می توان از آجیل خوری خاتم با لبه قلم زنی شده، انواع شکلات خوری های در دار در سایزهای مختلف، انواع قندان های پایه دار و بدون پایه، سرویس چای خوری، سرویس شربت خوری پایه دار، قاب تابلوهای نفیس و شکیل، انواع کاسه و بشقاب و شیرینی خوری خاتم نام برد.

شطرنج خاتم توانسته است به یکی از انواع محصولات زیبا، اصیل و نفیس خاتم تبدیل شود. ترکیبی از مهره های چوبی، منبت و خاتم، معرق و خاتم، خاتم و مینیاتور با استادی و هنرمندی تمام ساخته شده. شطرنج خاتم شیراز همچنین شطرنج خاتم اصفهان توانسته‌ اند به زیبایی این تلفیق و تنوع را به نمایش گذارده و زیبایی و اصالت را به ابزار و ادوات ورزشی ببخشند.

خاتم و هفت گردون خیال

شرکت هفت گردون خیال مجموعه‌ای از تمامی این آثار نامبرده را هم به صورت مجزا و تک‌تک و هم در قالب پکیج های ترکیبی در انواع صورت های گوناگون شامل بسته های اقتصادی، هدایای مدیران، هدایای مناسبتی و تبلیغاتی، هدیه خاص و ویژه، هدایای سازمانی و محصولات وی آی پی، در خود جای داده است. پکیج های ترکیبی هفت گردون دارای تنوع گسترده ای می باشد. از ترکیب هدایای خاتم کاری و میناکاری و یا خاتم کاری و محصولات الکترونیک، خاتم و چرم و… تشکیل گردیده است که با مراجعه به وبسایت جامع شرکت هفت گردون خیال می توانید تمامی آن را با مشخصات فنی مربوطه ملاحظه فرمایید.

ست شکلات خوری خاتم کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.