01 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > صنایع دستی پر فروش

صنایع دستی پر فروش

صنایع دستی ایران دارای گستردگی و تنوع کیفی و کمی فراوانی می باشد. تمامی زیر مجموعه های متنوع و زیبای صنایع دستی ایران دارای بازار فروش و بازار اشتغال می باشند. و تقریبا می توان گفت که در سرتاسر جغرافیای میهن عزیزمان ایران گسترش یافته است و البته با توجه به گوناگونی آب و هوا ، آداب و رسوم و سنن بومی و فرهنگی هر منطقه و قومیت و همچنین مواد و مصالح اولیه هر منطقه شاهد تفاوت اساسی در آثار هر ناحیه با سایر مناطق می باشیم. بسیاری از صنایع دستی ایران به شهرت و اعتبار جهانی نیز دست یافته اند و دارای بازار فروش بوده و از محبوبیت ویژه برخوردارند. در این مقاله سعی بر معرفی تعدادی از پر فروش ترین و پر طرفدارترین آثار و محصولات فوق گردیده است تا یاری رسان شما در انتخاب بهترین هدایا به ویژه در ایام و مناسبت های ویژه همچون عید نوروز ، روز زن و مادر ، روز ولنتاین و سایر مناسبت ها باشد

معرفی 3 شاخه از صنایع دستی پر فروش

1) صنایع دستی میناکاری : میناکاری یکی از اصلی ترین و محبوب ترین شاخه های صنایع دستی ایران می باشد. میناکاری دارای طیف وسیعی از محصولات کاربردی و همچنین تزیینی بوده که کمتر خانه ای را می توان یافت که حداقل یکی از محصولات زیبای میناکاری شده در آن نباشد. طراحی ظریف نقوش ایرانی و سنتی بر محصولات مسی و سپس نقاشی میناکاری بر اساس طراحی و کوره دهی و لعاب دهی نهایی ، حاصل کار را به محصولی زیبا ، جذاب و دوست داشتنی تبدیل می نماید. میناکاری از گزینه های اصلی انتخاب هدیه بین علاقمندان آثار صنایع دستی می باشد. به عنوان چند نمونه از محصولات زیبای میناکاری می توان به گلدان ، بشقاب ، شیرینی خوری ، گزخوری ، تابلوهای نفیس و جذاب ، آجیل خوری و سنگاب اشاره کرد.

2) صنایع دستی خاتم کاری : خاتم کاری نیز از شاخه های اصلی و اصیل ، زیبا و پرطرفدار صنایع دستی پر فروش و پر طرفدار ایران بوده که سالیان متمادی است جایگاه شایسته و بالای خود را در میان محصولات صنایع دستی دارا بوده است.

طیف گسترده محصولات خاتم کاری پاسخگوی نیاز تمامی اقشار و رده های اجتماعی و سازمانی بوده و از انتخاب های اصلی و اولیه بیشتر شرکت ها و ارگان ها جهت هدایای سازمانی و تبلیغاتی شان می باشد. به عنوان چند نمونه می توان از ست های مدیریتی ، قاب و تابلو ، ساعت ، جعبه های گوناگون جواهر ، زعفران و قلمدان نام برد.

3) صنایع دستی مس و فیروزه کوبی : از شاخه های نسبتا لیکن فوق العاده زیبای صنایع دستی پر فروش ایران می توان به صنایع دستی مس و فیروزه کوبی اشاره کرد. محصولاتی در غایت زیبایی به لحاظ طراحی ، ساخت و رنگ آمیزی که مزین به سنگ های فیروزه اصل نیشابور بوده و جلوه بخش هر مکان و منزلی می باشد. آثار فیروزه کوبی به لحاظ بهره وری از سنگ های فیروزه دارای اصالت و جذابیت ویژه ای بوده که اهدای هدایای فیروزه کوبی تصویری ماندگار و شیرین بر اذهان مخاطبین شما ثبت می نماید. از محصولات فیروزه کوبی می توان به انواع ظروف پذیرایی ، سرویس چای خوری ، آینه شمعدان ، سنگاب ، گلدان و بشقاب و … نام برد

پر فروش های هفت گردون

شرکت هفت گردون خیال با پیشینه حضوری مستمر و فعال در عرصه تولید و عرضه محصولات برتر صنایع دستی ایران با گردآوری مجموعه ای از بهترین محصولات صنایع دستی میناکاری ، خاتم کاری ، فیروزه کوبی و … در قالب بسته های ویژه ، خاص ، اقتصادی ، مدیریتی و … در جعبه ها و بسته بندی های بسیار شکیل و منحصر به فرد آماده ارائه خدمات به متقاضیان در سایر مناسبت ها و ایام ویژه سال بوده و پکیج های جذاب ، زیبا و متفاوتی را برای خریداران و متقاضیان محترم تدارک دیده است که با مراجعه به سایت هفت گردون خیال می توانید به راحتی و سهولت انتخاب شایسته ای داشته باشید و نیز از مزایای ویژه خرید از سایت بهره مند شوید.

هدیه اقتصادی بشقاب میناکاری
ست شیرینی خوری و بشقاب فیروزه کوبی
بسته اقتصادی گلدان خاتم کاری و دیوان حافظ

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.