01 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > صنعت ملی ، اشتغال ، صنایع دستی

صنعت ملی ، اشتغال ، صنایع دستی

بی شک اشتغال از مهم ترین مباحث و معضلات حوزه اقتصادی جوامع و به ویژه کشورهای در حال توسعه از جمله میهن عزیزمان ایران است. ایجاد اشتغال نقش و کارکرد اساسی در رونق اقتصادی ، تولید ثروت ملیو در نتیجه رفاه اجتماعی و ثبات و امنیت عمومی دارد. ایجاد اشتغال مستلزم شناخت زیر ساخت ها ، نیازها ، امکانات  و همچنین برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت و سرمایه گذاری در حوزه های مختلف است. با بررسی منابع داخلی و نقاط قوت و ضعف مناطق مختلف میهن می توان با شناختی دقیق تر و نگاهی علمی مبادرت به برنامه ریزی و تدوین برنامه ای جامع برای ایجاد اشتغال و رونق صنایع ملی و بومی کرد.

صنایع دستی بومی ترین و ملی ترین صنایع کشور

در چشم انداز اقتصاد بدون نفت برای آینده ایران بلا شک صنایع دستی ایران می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای گذر از این عرصه و دستیابی به اقتصادی پویا ، بومی و فراگیر و متعاقبا بین المللی باشد. چه اینکه تمامی پارامترهای لازم برای این مهم موجود می باشد. نیروی کار ماهر ، مواد و مصالح صددرصد بومی و داخلی ، استادکاران ماهر و روح هنرجوی و زیباپسند ایرانی فقط باید در یک نگرشی جامع و بسترسازی مناسب و هدفمند توسط مسئولان ذیربط و ایجاد مشوق های مختلف برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی جهت ترغیب به مشارکت و سرمایه گذاری در این حوزه ، روح تازه ای در کالبد لین عرصه دمید و شاهد رشد و بالندگی این صنعت ملی بود. عرصه هایی جذاب و گوناگون در صنایع دستی ایران همانند میناکاری ، خاتم کاری ، فیروزه کوبی ، مس و پرداز ، قلمزنی ، ترمه و قلمکار از جمله آنها می باشد. خوشبختانه در سالیان اخیر با نوعی رویکرد مثبت در جامعه نسبت به این مقوله روبرو می باشیم که امید می رود رفته رفته به نگاهی فراگیرو همه جانبه تبدیل گشته و شاهد رشد و شکوفایی و بالندگی و نوآوری هرچه بیشتر در این عرصه می باشیم.

هفت گردون خیال و دستاوردهای آن

شرکت هفت گردون خیال هم اکنون با حضوری همه جانبه و متفاوت و نوین در این عرصه ، چشم اندازی روشن و امیدوار کننده را به روی دوست داران و متقاضیان این محصولات زیبا و نفیس باز نموده است. هفت گردون با در اختیار داشتن مجموعه ای ارزشمند از اساتید دلسوز و مجرب و نیز با خلق ایده های نو در عرضه هر چه بهتر و شکیل تر این آثار در قالب پکیج های گوناگون از جمله بسته های اقتصادی ، هدایای مدیران ، محصولات وی آی پی ، هدایای سازمانی و تبلیغاتی در بسته بندی های وزین و متفاوت و خلاقانه پیشنهادات جذاب و متنوعی را به متقاضیان محترم ارائه می دهد که با مراجعه به وبسایت شرکت می توانید با مشاهده کلکسیونی جذاب در بسته ها و پکیج های تدارک دیده شده توسط هفت گردون خیال بهره مند شوید.

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.