06 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > فاصله گذاری هوشمند اجتماعی رونق دوباره کسب و کار و صنایع دستی

فاصله گذاری هوشمند اجتماعی رونق دوباره کسب و کار و صنایع دستی

بنابر صلاحدید مدیریت عالی بحران کرونا طی روزهای اخیر فاصله گذاری اجتماعی به فاصله گذاری هوشمند اجتماعی تغییر جهت داده است وبه دنبال این تصمیم بسیاری از مشاغل و صنوف مختلف از هفته آینده به شرط رعایت ضوابط و پروتکل های بهداشتی و ایمنی اعلام شده می‌توانند به مرور کسب و کار خود را آغاز نمایند و رفته رفته شاهد رونق دوباره مشاغل و اقتصاد در تمامی بخش ها و صنوف به ویژه در حوزه صنایع دستی ایران باشیم.

وضعیت تولید و عرضه صنایع دستی در دوران فاصله گذاری هوشمند اجتماعی

وضعیت تولید محصولات صنایع دستی به گونه‌ای است که با آغاز به کار طرح جدید فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی می‌تواند شامل مشاغلی باشد که با این طرح سازگار است چه اینکه در تولید محصولات صنایع دستی حضور نفرات گسترده در کنار هم ضرورت ندارد و تمامی مراحل ساخت آن در کارگاه های کوچک و بزرگ می تواند با حداقل نفرات و زمان بندی شده و مرحله به مرحله پیش برود، بنابراین منافاتی با این طرح ندارد. در بخش عرضه محصولات زیبا و نفیس صنایع دستی نیز از مدت‌ها قبل شاهد رشد و گسترش عرضه اینترنتی محصولات صنایع دستی ازجمله میناکاری، خاتم کاری، فیروز کوبی، مس و پرداز،قلمزنی، حکاکی روی چوب و مس، قلمکار، ترمه، فرش، گلیم و گبه بوده‌ایم که در شرایط بحرانی فعلی این امر به ویژه مطلوبیت و کاربردی مضاعف پیدا نموده است. فقط نکته حائز اهمیت در این ارتباط تهیه این محصولات از مجاری معتبر عرضه اینترنتی، مراکز و شرکتهای معتبر و دارای شناسنامه و سابقه حضور در این عرصه و متعهد به ارائه خدمات استانداردهای تعیین شده در این حوزه می باشد.

عرضه اینترنتی محصولات و هفت گردون خیال

شرکت هفت گردون خیال مفتخر است که با سابقه حضور چندین سال در این حوزه مهم با راه اندازی وبسایت جامع خود از پیشگامان حضور در عرصه ارائه محصولات صنایع دستی ایران از مجاری مجاری اینترنتی باشد. بخش های متنوع، جذاب و کاربردی در این وبسایت در دسترس علاقمندان و متقاضیان گرامی محصولات فوق بوده و با ارائه پیشنهادات جذاب به خریداران گرامی از قبیل بسته های اقتصادی، هدایای سازمانی و تبلیغاتی، هدایای مدیران، محصولات وی آی پی، هدایای مناسبتی، هدایای خاص و نفیس و… گامی بزرگ در امر ارائه و عرضه هرچه بهتر، وزین تر و شکیل تر محصولات زیبا و نفیس صنایع دستی ایران بر داشته است.
جعبه های انحصاری این مجموعه با زیرساخت های متفاوت و متنوع از قبیل چوب، انواع جعبه های پی وی سی طرح خاتم، طرح چوب، جعبه های روکش دار جیر و مخمل، جعبه های مگنتی و مقوایی، جعبه خاتم، روکش چرم و… بر جذابیت و مطلوبیت هدایای نفیس و زیبای صنایع دستی بسی افزوده است. امری که یقیناً نام نیک شما و مجموعه تحت امرتان را به نیکی و زیبایی در اذهان ثبت خواهد نمود.

ست بشقاب خاتم کاری
ست بشقاب میناکاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.