05 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > مزایای خرید اینترنتی چیست

مزایای خرید اینترنتی چیست

با گسترش و رشد فناوری به ویژه فناوری های دیجیتالی امروزه شاهد تغییرات بزرگی در سطح جامعه و زندگی روزمره می باشیم. از جمله این تغییرات تغییر درشیوه خرید سنتی به خرید اینترنتی می باشد. این شیوه نسبتا نوین و رو به پیشرفت رفته رفته در تمامی عرصه های اقتصادی و … گسترش یافته است. به عنوان ساده ترین مثال می توان خرید های بلیط هواپیما ، قطار ، اتوبوس ، پرداخت های انواع قبوض ، ثبت نام های گوناگون و … را نام برد. در این جا چند مزیت مهم این شیوه نوین می پردازیم.

7 مزیت خرید اینترنتی برای خریداران

1) از مهم ترین و بهترین دلایل مزیت خرید اینترنتی صرفه جویی در وقت است. به ویژه در ایام پایانی سال و ازدحام و شلوغی مراکز خرید و ترافیک سنگین به ویژه ایام فوق.

2) صرفه جویی در هزینه ها ، هزینه خرید از سایت های فروش خدمات و کالا به مراتب کمتر از خرید حضوری می باشد.

3) امکان استفاده از تخفیفات ویژه سایت های فروش آنلاین

4) امکان انتخاب بیشتر و مقایسه راحت تر و آسان تر کالاها و خدمات

5) افزایش سرعت روند کار به واسطه صرف وقت کمتر برای تهیه کالا و خدمات

6) امکان خرید 24ساعته کالا و خدمات ، مراکز فروش کالا ملزم به رعایت ساعت کار بوده و خارج از ساعات مقرر امکان ارائه خدمات و فروش را ندارند لیکن این امر در ارتباط با سایت های اینترنتی فروش کالا و خدمات وجود ندارد.

7) امکان ارتباط سریع با فروشنده جهت رفع سوالات و ابهامات پیش آمده

هفت گردون خیال و فروش آنلاین

شرکت هفت گردون خیال با سابقه حضور چندین ساله در عرصه تولید و فروش آثار نفیس ، زیبا و کاربردی ، صنایع دستی و هدایای تبلیغاتی و سازمانی برای رده های مختلف اجتماعی و اقتصادی ، با راه اندازی سایت جامع خود و ارائه کلیه محصولات و هدایای ارزشمند در قالب پکیج های خاص ، vip ، ویژه ، اقتصادی و … با بسته بندی های مستحکم ، شکیل و متفاوت و نیز ارائه انفرادی کالاها و محصولات زیبای متنوع صنایع دستی ایران مزایایی را نیز برای متقاضیان خرید اینترنتی در نظر گرفته است که خرید شما را جذاب تر ، به صرفه تر و آسان تر می نماید. با مراجعه به سایت هفت گردون خیال می توانید با طیف گسترده ای از محصولات و هدایای زیبای صنایع دستی و محصولات مکمل روبرو گشته و با فراغ خاطر هدایای مورد نظر خود را تهیه نمایید.

شکلات خوری و گلدان نگارگری روی مس

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.