01 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > میناکاری روی طلا

میناکاری روی طلا

دنیای جذاب و رنگین میناکاری، روز به روز شاهد رشد و تحولی چشمگیر در عرصه‌ های مختلف خود می باشد. هنری هر چند دیر پا و بس دیرین و اصیل. لیکن امروزه شاهد تجربه نگاهی نو، روز آمد و متفاوت می باشد. همانگونه که بارها در گفتارهای پیشین عنوان گردیده است، هنر میناکاری بر زیر ساخت های متفاوتی استوار می‌باشد که یکی از شاخه‌ های مهم و پرکاربرد آن، گرایش میناکاری روی طلا است. عرصه ای با بی شمار محصول متفاوت، متنوع و جذاب، دنیایی از خلاقیت و طرح و زیبایی. حوزه محصولات میناکاری روی طلا عمدتاً بر محور زیورآلات زیبا، بسیار متنوع و شگفت انگیز حرکت می‌نماید.
انواع ست های فوق العاده، نیم ست های بی نظیر و محصولات تک و انفرادی. تنوع محصولات این حوزه آنچنان گسترده و متفاوت است که آدمی را به حیرت و تعجب وا می‌دارد. انواع ست های فوق العاده متشکل از گردن آویز، دستبند، گوشواره و انگشتر یا محصولاتی تک شامل انواع انگشترهای نفیس، انواع دستبند های پهن، باریک، تلفیقی و بی نظیر، دنیایی از گوشواره‌ های خاص و جذاب و یا گردن آویزهای دیدنی و ویژه. ترکیب میناکاری روی طلا بسیار زیبا و جذاب بوده و با ورود جوانان خلاق و پر انرژی به این عرصه شاهد تحول چشمگیری در طرح و نقش و رنگ هستیم که توانسته پاسخگوی شایسته سلیقه های امروزی و نسل نواندیش و تحول خواه باشد و البته ضمن حفظ اصالت و روح این میراث ماندگار ملی، سرآمد این شکوفایی و جذابیت را می‌توانیم در دستاوردهای درخشان استادکاران مینا و طلای اهوازی معروف به صائبین اهواز باشیم که محصولاتی خاص و فوق العاده را با نهایت ظرافت، زیبایی و اصالت تقدیم جامعه نمودند و انصافاً میراث داری شایسته و ارزشمند برای این حوزه از هنر-صنعت میناکاری می‌باشند.
تلفیق به جا و زیبای سنت و مدرنیته در این محصولات حاکی از روح فراخ، چند وجهی و پویای این هنر-صنعت ملی می باشد. هدایای میناکاری همیشه گزینه ای جذاب و دوست داشتنی بوده و خواهد بود.

میناکاری روی طلا

مینای هفت گردون خیال

بازرگانی هفت گردون خیال خرسند است که با بهره‌گیری از هنر اساتید میناکار برجسته همکار خود، محصولاتی در خور شأن و شایسته پسند مخاطبین متنوع امروزی خود تولید و عرضه نمایند.
هدایای میناکاری هفت گردون خیال با جایگیری شایسته در پکیج های انحصاری هفت گردون توانسته بازخوردی ویژه در میان مخاطبین متنوع و عزیز شرکت را دارا باشد.
پکیج هایی همچون : بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، هدایای مدیران، هدایای تبلیغاتی، محصولات وی آی پی، هدایای سازمانی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدایای مناسبتی و…
وبسایت جامع هفت گردون خیال در برگیرنده تمامی پیشنهادات جذاب و متنوع شرکت برای مخاطبین، علاقمندان و نیازمندان به هدایای نفیس و زیبای صنایع دستی می باشد.

ست گلدان و بشقاب میناکاری اصیل

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.