06 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدایای تبلیغاتی خاص

هدایای تبلیغاتی خاص

هدایای تبلیغاتی سازمانها و شرکت ها عموما با اهداف خاصی تهیه می گردند و علاوه بر آن بعضا برای افراد خاص نیز تهیه می گردد و یا خود هدایا را می توان ذیل عنوان هدیه خاص در نظر گرفت و انتخاب کرد. طبعا هدایای تبلیغاتی عام دارای ویژگی های مخصوص به خود و هدایای تبلیغاتی خاص نیز دارای ویژگی های خاص خود می باشد که آن را از سایر هدایا جدا می نماید. سررسید یک هدیه تبلیغاتی عام است اما همین محصول با رعایت تغییراتی می تواند به هدیه ای خاص تبدیل شود. در این جا به ذکر ویژگی های هدایای تبلیغاتی خاص و مثال های آن پرداخته می شود.

5 ویژگی هدایای تبلیغاتی خاص

1) باید دارای ویژگی های جذاب و خاص باشد.

2) بسته بندی شکیل ، بادوام و زیبا عامل بسیار مهم در اهدای هدایای خاص می باشد. هرچه بسته بندی و یا جعبه آن وزین تر و جذاب تر باشد یقینا اعتبار و مقبولیت هدیه داخل آن نیز بالاتر می رود.

3) در یک هدیه خاص برای افراد خاص باید شأن اجتماعی هدیه گیرنده را در نظر گرفت. طبعا هدیه سازمانی برای یک مدیریت عالی رتبه در یک مجموعه و یا سازمان بزرگ با هدیه برای یک پرسنل و کارمند معمولی متفاوت خواهد بود.

4) شایسته است که در هدیه خاص برای فردی خاص ، نام ، سمت و یا لوگوی مجموعه تحت امر ایشان به صورت پلاک یا همراه با کارت تبریک به نام ایشان ارسلل گردد.

5) از تهیه و ارسال هدایایی با ویژگی های خیلی شخصی خودداری شود.

هفت گردون خیال و هدایای تبلیغاتی خاص

شرکت هفت گردون خیال با جمع بندی تجارب ارزشمند چندین ساله ناشی از حضور گسترده در حوزه هدایای تبلیغاتی ، هدایای صنایع دستی و نیز هدایای تبلیغاتی جدید و خلاقانه و همچنین با طراحی و ساخت انواع جعبه های لوکس و نفیس و متفاوت ، اقدام به گردآوری و عرضه هدایای خاص ، متنوع ، زیبا و کاربردی در قالب پکیج های مختلف خاص ، ویژه ، ویژه مدیران و … نموده است. بسته هایی با تنوع و زیبایی منحصر به فرد که یقینا مقبول پسند تمامی علائق و همچنین سلائق خاص می باشد. همچنین این امکان را فراهم نموده است که بسته ها و چیدمان محصولات داخل آن را بنا بر خواست و سلیقه مشتریان محترم عرضه نماید. پکیج های متشکل از نفیس ترین محصولات زیبای صنایع دستی در کنار محصولات الکترونیکی ، چرمی و … پیشنهادی است که به راحتی نمی توان از کنار آن گذشت.

هدیه اقتصادی بشقاب میناکاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.