06 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > هدایای خاص > هدایای تبلیغاتی چیست و چه کاربردی دارد

هدایای تبلیغاتی چیست و چه کاربردی دارد

هدایای تبلیغاتی مفید محصولاتی هستند که شرکت ها برای تبلیغات شرکت خود به مشتریان و همکاران ارائه می دهند. ولی تفاوت آن با سایر هدایای تبلیغاتی در نوع محصول است چراکه با کمترین هزینه و سرمایه تبلیغاتی نظر مشتریان را جلب می نمایند.

با توجه به اینکه این شرکت در زمینه پخش هدایای تبلیغاتی فعالیت میکند، این امکان را به مشتریان عزیز می دهد تا هدایایی تبلیغاتی خاص و سفارشی با طراحی، رنگ ، مدل ، سایز ، متریال و… انحصاری خود مرتبط با زمینه فعالیتی که قصد تبلیغات آن را دارند، فراهم سازد.

شما با ارائه تبلیغات ، کالا و خدمات خود را به آنها معرفی خواهید کرد. بدین صورت بر اثر تلاش های شما آنها مجبور نیستند برای تهیه  نیازهایشان به زحمت بیفتند.با عرضه هدایای تبلیغاتی شما به مشتریان یادگاری های کاربردی و زیبایی را هدیه می دهید که میتوانند با  استفاده مداوم از آنها  نام و نشان  شما را همیشه به خاطرداشته باشند.

هدف از ارائه هدایای تبلیغاتی 3 چیز می باشد:

  • اطلاع رسانی: به افرادی که هنوز با نام شما یا شرکت شما آشنا نیستند.
  • ترغیب کننده: مختص کسانی که محصول یا خدمات شما را می شناسند ولی هنوز از آن استفاده نکرده اند.
  • یادآوری کننده: مختص مشتریانی که از خدمات یا محصولات شما بهره برده اند ولی برای ایجاد پیامی ماندگارتر و محکم تر.

مطابق با تحقیقات، در حدود 80 درصد از افراد، محصولاتی را که با هدایای تبلیغاتی شناخته اند را به خوبی به یاد می آورند. تنها 7 درصد از افراد، تبلیغی را که در تلویزیون تماشا کرده اند، به یاد می آورند. تعداد بیشتری از افراد که هدایای تبلیغاتی دریافت کرده اند اگر کالایی بادوام و نفیس بوده، آن را تا مدت ها نگه داشته اند.

مشتریان و پرسنل شما به ارزشی که برای آنها قائل هستید، احترام ویژه ای قائلند. آنها به خوبی درک می کنند که چقدر برای آنها زمان خرج کرده اید و چقدر دوستشان دارید. وقتی پای انتخاب یک هدیه تبلیغاتی خلاقانه و خاص به میان می آید، این جمله ای که به آقای بیل گیتس مربوط است به ذهن متبادر می شود: بشردوستی واقعی، به صرف زمان و خلاقیت بسیاری نیازمند است.

اگر مجبور هستید تنها یک شاخص برای انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی برگزینید، آن شاخص خلاقیت می باشد.

به منظور دریافت مناسب ترین بازخورد و بهترین عملکرد از هدایای خلاقانه و دریافت پیشنهادهای VIP  همین حالا با کارشناسان ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

این مطالب را نیز ببینید!

حکاکی روی مس شاخه ای متفاوت و خاص

صنایع دستی اصفهان و انواع هدایا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.