31 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

هدایای میناکاری

سنت زیبای هدیه دادن از دیرباز در میان جوامع مختلف رواج داشته است و هر ملتی متناسب با فرهنگ، تمدن، اندیشه و دیدگاه خود و البته متناسب با وضعیت اقتصادی و سطح درآمد خود به مناسبت های گوناگون شخصی، ملی و یا سازمانی رسم زیبای هدیه دادن را تجربه کرده و می‌کند.
در فرهنگ درخشان ملی و سنتی ما نیز از دیرباز این سنت نیکو و پسندیده رواج داشته و دارد و در مناسبت‌ های ملی خاص و مهم همچون عید نوروز، نیکوداشت، حفظ و رواج این سنت والا به اوج خود می رسد. علاوه بر آن در مناسبت‌ های شخصی چند سالروز تولد، سالگرد ازدواج و موفقیت در آزمون های مختلف همچون دانشگاه، کاریابی، پایان خدمت و بسیاری مناسبت‌ های دیگر نیز شاهد رواج این سنت زیبا می باشیم. در سطح کلان نیز در میان سازمان‌ ها، ادارات و نهادهای مختلف دولتی و خصوصی در مناسبت های ویژه همچون مراسم تودیع و معارفه، جشن بازنشستگی، تقدیر و تشکر، اعیاد ملی، اعیاد مذهبی و… این امر رواج شایان توجهی دارد.
سوی دیگر این امر مسئله مهم خود هدیه می باشد. انتخاب هدیه خود امری بسیار مهم و تأثیرگذار است. هدیه خود دارای شرایط ویژه می باشد که از آن جمله است : هدیه باید دارای اصالت باشد، زیبا باشد، کاربردی باشد، مطابق با نیاز، سلیقه و علاقه هدیه گیرنده تهیه شده باشد و ماندگار باشد.
این ها مختصات کلی یک هدیه قابل قبول و مطلوب است.
با کمی کنکاش در عوامل و ویژگی های ذکر شده به نامی آشنا می رسیم. نامی که یقیناً هر کدام از ما بارها در زیست فردی و اجتماعی خود حداقل آن را شنیده ایم و یا تجربه ای از نزدیک نسبت به آن داشته‌ ایم و آن نام چیزی نیست جز صنایع دستی ایران. هنر-صنعتی اصیل، زیبا، کاربردی، جذاب، ماندگار و دارای بار ارزشی، هویتی و میهنی.
صنایع دستی ایران با طیف وسیعی از شاخه های متنوع و جذاب همیشه گزینه ای بسیار مطلوب و محبوبی جهت انتخاب به عنوان هدیه بوده است. یکی از شاخه‌های مهم و اصلی آن هنر-صنعت میناکاری می‌باشد شامل طیف وسیعی از محصولات زیبا، کاربردی و جذاب.
محصولات زیبای میناکاری بر پایه زیرساخت های متنوعی همچون میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب عرضه می گردند. هدایای میناکاری همیشه گزینه مطلوب و ایده آلی برای انتخاب به ویژه برای هدایای شخصی و همچنین اداری و سازمانی بوده است و دارای پتانسیل بالایی جهت پوشش تمامی سلایق و علایق گوناگون است. به ویژه اینکه با حضور جوانان هنرمند خلاق و طراح در این عرصه شاهد ارائه آثاری فوق‌ العاده روزآمد و متناسب با سلیقه نسل جوان نوجو و متفاوت می باشیم.

ست بشقاب و گلدان میناکاری

هدایای میناکاری اصیل و پیشنهادات هفت گردون خیال

شرکت بازرگانی هفت گردون خیال با ارائه پیشنهاد های بسیار متنوع و جذابی از هدایای میناکاری نفیس خود و نیز سایر محصولات زیبایی صنایع دستی از گرایش‌ های دیگری همچون خاتم کاری، فیروزه‌ کوبی، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون)، ترمه، قلمکار، قلمزنی و… در قالب پکیج های انحصاری خود تحت اسامی : بسته های اقتصادی، هدایای مدیران، هدایای تبلیغاتی، محصولات وی آی پی، محصولات آنتیک، هدیه اداری، هدایای سازمانی، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدیه خاص، هدایای مناسبتی و… یاریگر شما در تهیه و انتخاب بهترین گزینه های موجود در این عرصه می باشد.
وبسایت جامع هفت گردون خیال را بازدید نمایید و با طیف وسیعی از هدایای زیبا، ارزشمند، جذاب و متنوع آشنا شوید.

ست گلدان میناکاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.