04 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدایای نوروزی فیروزه کوبی

هدایای نوروزی فیروزه کوبی

تهیه هدایای نوروزی ، ضرورتی قطعی و البته قابل پیش بینی و برنامه ریزی است ، زیرا بنا بر سنت کهن ، پسندیده و نیک ایرانیان ، هدیه دادن و هدیه گرفتن از رسوم زیبای عید نوروز می باشد. با گسترش مراودات اجتماعی به ویژه در سطح موسسات ، ادارات و سازمان های دولتی و خصوصی ، ضرورت برنامه ریزی برای این امر و با آمادگی کامل وارد این عرصه گردیدن ، انکار ناپذیر است

فیروزه کوبی

محصولات صنایع دستی ایران به سبب جذابیت ، زیبایی و ظرافت فوق العاده خود از گزینه های اصلی افراد ، سازمان ها و نهادهای گوناگون دولتی و خصوصی می باشد. تنوع و گستردگی صنایع دستی ایران امکان انتخاب هدایا را از بین گزینه های مختلف فراهم آورده است. محصولاتی مانند میناکاری ، خاتم کاری ، فیروزه کوبی ، مس و پرداز ، سفال و سرامیک و … از شاخص ترین گرایش های گوناگون صنایع دستی ایران است. زیر مجموعه فیروزه کوبی یکی از شاخه های نسبتا جدید اما بسیار زیبا ، پر طرفدار و جذاب صنایع دستی ایران می باشد که روز به روز بر تنوع محصولات آن به لحاظ کیفی و همچنین کمی افزوده می گردد.  محصولاتی همانند آینه ، شمعدان ، سرویس پذیرایی چای خوری ، انواع شکلات خوری ، آجیل خوری ، گلدان ، بشقاب و … را می توان عنوان نمود.

شرکت هفت گردون خیال و صنایع فیروزه کوبی

هفت گردون خیال با افتخار از حضور چندین ساله خود در عرصه تولید و عرضه نفیس ترین محصولات صنایع دستی ایران از جمله آثار زیبای فیروزه کوبی ، طیف وسیعی از این آثار را تدارک دیده است. محصولاتی همانند گلدان فیروزه کوبی ، میوه خوری پایه دار فیروزه ، سرویس بسیار شکیل چای خوری فیروزه کوبی ، آینه و شمعدان فیروزه کوبی شده ، سنگاب ، شیرینی خوری ، آجیل خوری و….

همچنین شرکت با طراحی و ساخت جعبه های بسیار زیبا ، مستحکم و لوکس چوبی ، پی وی سی طرح چوب ، طرح خاتم ، پلکسی ، روکش چرم ، روکش مخمل ، مقوایی ، مگنتی و همچنین طراحی بسته های متنوع هدایای نوروزی فیروزه کوبی شامل آثار فیروزه کوب در کنار محصولات چرمی ، الکترونیکی و … پکیج های بی نظیری را برای هدایای اقتصادی ، سازمانی ، اداری ، فردی و محصولات وی آی پی آماده کرده است تا متقاضیان محترم هدایای فوق امکان انتخاب گسترده و نیز راحت و آسانی را داشت باشند.

گلدان فیروزه کوبی

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.