01 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدایای ویژه نوروزی

هدایای ویژه نوروزی

نوروز زیباست. آئین ها و رسومش زیباست و لاجرم ایجاب می نماید که هدایایش هم زیبا باشد و به عبارتی ویژه باشد. این ویژه بودن دارای ویژگی هایی است که آن را هم شأن نوروز و سنت های زیبایش می نماید. هدایای زیادی در این مناسبت دست به دست می گردد. عموما اشخاص بر این باورند که هدایای نوروزی در دل خود خیر و برکتی به همراه دارد به ویژه آن که از طرف بزرگان و پیش کسوتان اهدا گردد. بر این مبنا و بر این باور ایجاب می نماید که انتخاب هدیه نوروزی با نهایت دقت و حسن سلیقه و متناسب با آئین و رسوم زیبای عید نوروز باشد.

هدایای ویژه صنایع دستی ایران

در بین آثار و محصولات متنوع ، زیبا و جذاب صنایع دستی ایران بعضی از محصولات هستند که دارای جلوه و زیبایی و اصالتی خاص هستند و می توان آن را در رده محصولات و یا هدایای ویژه قرار داد. از آن جمله است بعضی محصولات زیبای فیروزه کوبی که مزین به سنگ های اصیل فیروزه نیشابور است. یا بعضی دیگر از محصولات نفیس و اصیل خاتم کاری شیراز و اصفهان که در غایت ظرافت و زیبایی و هنرمندانه طراحی و ساخته شده اند. همچنین است محصولات متفاوت نقره نما که با درخشندگی و تلألو نقره فام خود چشم هر بیننده ای را به تحسین وا می دارد. البته تمامی محصولات زیر مجموعه های مذکور زیبا و جذاب می باشند. اما بعضی محصولات به لحاظ ساخت ، طراحی و ظرافت از دیگر آثار متمایز می شوند به همین دلیل است که در مجموعه هدایای ویژه قرار می گیرند.

هدایای ویژه هفت گردون خیال

عملکرد شرکت هفت گردون خیال به گونه ای است که پاسخ گوی نیاز تمامی اقشار و رده های اجتماعی و … می باشد. بر این مبنا شرکت هفت گردون خیال با طراحی و ساخت جعبه های بسیار نفیس و لوکس د رانواع مختلف از جمله جعبه ها یروکش چرم ، جیر ، pvc  طرح خاتم ، pvc  طرح چوب ، مگنتی ، مقوایی و … اقدام به معرفی انواع بسته ها و هدایای گوناگون و جذاب نموده است. از جمله بسته هدایای ویژه که شامل نفیس ترین آثار و محصولات صنایع دستی به همراه محصولات مکمل نظیر محصولات الکترونیکی ( پاوربانک ، هندزفری ، اسپیکر و … ) ، محصولات چرمی ، ست های لوکس خودکار و روان نویس ، سررسید ، دیوان نفیس شعرا و … می باشد. همینگونه است سایر پیشنهادات جذاب مانند محصولات وی آی پی ، هدایای مدیریتی ، بسته های اقتصادی و ….

با اهدای هدایای ویژه نوروزی نه تنها به شیرینی و حلاوت این ایام می افزایید بلکه نام نیک و خاطره ای شیرین از خود و یا مجموعه تحت امرتان در اذهان عزیزانتان و هدیه گیرندگان بر جای می گذارید.

شکلات خوری و گلدان نگارگری روی مس

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.