06 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه جدید برای افراد متنوع پسند

هدیه جدید برای افراد متنوع پسند

پیرامون همه ما هستند کسانی که به تنوع طلب پسند بودن شناخته می شوند.
این افراد در همه زمینه ها عاشق تنوع و متفاوت بودن و به روز بودن هستند.
انتخاب هدیه برای این قشر از افراد دارای شرایط ویژه خود است. باید هدایایی را برای این گونه افراد در نظر گرفت که با طبع ایشان سازگاری داشته باشد، تا مقبول افتد و همچنین هدف و نیت اهدا کننده هدیه به خوبی برآورده و تأمین شود.
این امر در بسیاری از حوزه‌ های تولیدی و عرضه محصولات به ویژه در عرصه صنعت پوشاک برای بانوان محترم در نظر گرفته می‌شود، اتفاق مبارکی که در عرصه صنایع دستی ایران نیز تحقق یافته است.
خوشبختانه امروزه با ورود جوانان خلاق و مبدع به بسیاری از شاخه های صنایع دستی به ویژه در سرشاخه‌ های سرامیک، سفال، شیشه، میناکاری روی سفال، زیورآلات سنتی میناکاری روی طلا و میناکاری روی نقره و پوشاک تلفیقی مدرن و سنتی شاهد عرضه محصولاتی بسیار زیبا، جدید و متفاوت می باشیم.
البته این نوآوری‌ ها و خلاقیت ها و عرضه محصولات جدید و هدیه جدید در سایر شاخه‌ های مهم صنایع دستی ایران از جمله خاتم‌ کاری، میناکاری، فیروزه کوبی، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی (انحصاری هفت گردون)، منبت، معرق، حکاکی مس، فرش و گلیم دست بافت نیز به چشم می‌خورد و هنرمندان و استادکاران شاخه های متنوع نامبرده امروزه بیشتر از پیش از عنصر خلاقیت و ابداع و عرضه محصولاتی جدید در حوزه کاری خود بهره می برند.
البته باید در نظر داشت که صنایع دستی ایران صنعتی است اصیل، زیبا و کهن که از نیاکان ما آن تا به امروز امانت به دست ما رسیده است و بهتر است که در هر شاخه اصول و سنگ بنای اولیه آن در تولید و عرضه یک محصول رعایت شود و هنرمند صنعتگر به اصول اساسی آن واقف بوده و در چهارچوب رعایت آن و ضوابط بنیادین دست به خلاقیت و ابداع و نوآوری بزنند، تا محصول عرضه شده بتواند پاسخگوی نیاز این قشر از افراد جامعه به هدیه جدید و نوآورانه باشد.

ست قلمدان خاتم کاری و گلدان نگارگری

هفت گردون خیال و عرضه هدیه جدید

بازرگانی هفت گردون خیال مجموعه‌ ای است که با ورود به این عرصه از ابتدا به ساکن تمامی مساعی و همت خود را مصروف به تولید و عرضه محصولاتی با کیفیت، اصالت، زیبا و جدید نموده است و خوشبختانه در این راستا توانسته است با خلاقیت و ابداعی شایسته، اقدام به عرضه پکیج هایی متنوع، جذاب و جدید از محصولات استادکاران و هنرمندان همکار خود نموده و نظر مساعد بسیاری از افراد، سازمان‌ ها و نهادهای مهم دولتی و خصوصی را به آن جلب نموده و همکاری متقابل نمایند.
هدایای هفت گردون به شایستگی توانسته است رافع نیاز متقاضیان محترم در عرصه هایی همچون هدیه مدیر، هدیه مدیریت، هدیه اداری، هدیه رئیس، هدیه جدید، هدیه خاص، هدیه لوکس و هدیه ویژه باشد. وبسایت جامع هفت گردون خیال با عرضه تمامی پکیج های انحصاری و متنوع خود که تلفیقی است از نفیس ترین هدایای صنایع دستی هفت گردون در کنار محصولاتی مکمل نظیر دیوان شعرای نامی، کتب ادعیه و مذهبی، لوازم التحریر لوکس اداری، محصولات الکترونیک و محصولات چرم راهگشای شما در رفع نیازتان به هدایای نفیس و فاخر اصیل ایرانی است.

ست سنبلدان و شکلات خوری فیروزه کوبی

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.