10 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه لوکس آجیل خوری میناکاری

هدیه لوکس آجیل خوری میناکاری

هنر مینا‌کاری را می‌توان یکی از جذاب ترین شاخه های هنر های متنوع صنایع دستی ایران دانست.
گویا میناکاری صرفاً به منظور زیباسازی، خلق و ابداع گردیده است.
هنر مینا نیز همانند خاتم بر زیر ساخت هایی متنوع عرضه میگردد که هرکدام محصولاتی خاص را پوشش می‌دهند.
میناکاری بر زیرساخت‌ هایی همچون : میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب عرضه میگردند. خوشبختانه امروزه با اقبال گسترده جوانان به این میراث ارزشمند ملی شاهد گسترش این هنر در شهرهای دیگر میهن عزیزمان می‌باشیم.
علاوه بر اصفهان به عنوان قطب تولید و عرضه محصولات میناکاری روی مس و لالجین همدان به عنوان قطب تولید و عرضه محصولات میناکاری روی سفال در شهرهایی همچون زنجان و میبد نیز شاهد رشد و گسترش تولید این محصولات فوق العاده زیبا با طراحی و رنگ آمیزی نوین می باشیم.
محصولات میناکاری در شاخه تجهیزات و ادوات خانگی دارای گستردگی چشم گیری بوده و تنوعی فوق‌العاده را ایجاد کرده اند که می‌توان از بین آنان جهت انتخاب یک هدیه لوکس با خیالی آسوده اقدام نمود.
یکی از لوکس ترین محصولات این شاخه آجیل خوری های میناکاری می باشد که با حاشیه‌ های قلمزنی شده دارای جلوه فوق العاده ای گشته و زینت بخش هر محفل و مجلسی است.
نقوش بکاررفته مینایی در این هدیه لوکس برگرفته از موتیف های کاملاً ایرانی بوده که یادآور اصالت، جذابیت و شکوه نگاه ایرانی است، نگاهی متعالی و جذاب که به وسیله ی هنر استادکار در سطح ظروف خوش نشسته است.
این محصول زیبا به شایستگی می تواند به عنوان یک هدیه لوکس نگاه مخاطب را به خود جذب نموده و نیات اولیه و اهداف هدیه دهنده را از اهدای هدیه برآورده و تأمین سازد.

آجیل خوری مس و پرداز

هفت گردون خیال و هدیه لوکس میناکاری

بازرگانی هفت گردون با ارائه ای متفاوت از هدایای صنایع دستی نفیس خود در قالب پکیج های متنوع و جذاب از محصولات میناکاری لوکس خود بهره فراوان برده و در کنار سایر هدایای صنایع دستی از حوزه‌ هایی همچون خاتم کاری، مس و پرداز، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون)، نقره نما، فیروزه کوبی، ترمه و قلم کار دست به چیدمانی متفاوت و زیبا زده است.
این پکیج ها پاسخگوی نیازهای متقاضیان به ویژه در عرصه بسته های اقتصادی، هدایای مدیریتی، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدایای تبلیغاتی، هدیه اداری، هدایای سازمانی، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدیه ویژه، هدایای مناسبتی و… بوده و نیز دارای صرفه اقتصادی است.
وبسایت جامع هفت گردون خیال با خو شما را به عالم زیبای رؤیا و خیال برده و آن را به واقعیت تبدیل می نماید.

ست آجیل خوری میناکاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.