10 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه لوکس در صنایع دستی

هدیه لوکس در صنایع دستی

طیف متنوع و رنگین محصولات و هدایای صنایع دستی ایران با زیرمجموعه های متنوع و جذاب گزینه بسیار مناسبی برای انتخاب هدیه می باشد. همانگونه که پیشتر نیز به عنوان گردیده است اهدای هدیه شرایط ویژه ای به هر لحاظ در خود دارد، همه نوع هدیه، هم شخص حتی گیرنده و هم شخص یا مجموعه هدیه دهنده هر کدام باید اصولی را رعایت نموده باشند، تا هدف و نیت اهدای هدیه به خوبی برآورده شود.
در این گفتار سخن پیرامون هدیه لوکس است و البته از حوزه صنایع دستی ایران. اکثریت شاخه های متنوع صنایع دستی دارای هدایای گوناگونی در سطوح مختلف هستند، از هدایای معمولی تا هدیه لوکس.
طبعاً هدیه لوکس برای اشخاص ویژه و به عبارتی لوکس پسند و دارای شأن و مرتبه اجتماعی خاص انتخاب و تهیه می‌شود. مثلاً مدیریت عالی یک مجموعه اداری یا شخص بسیار مهمی در زندگی فردی ما که می بایست در مناسبت خاص برای ایشان هدیه‌ ای فاخر و نفیس و به عبارتی لوکس تهیه و اهدا نمود، که بیانگر میزان اهمیت و اعتبار آن شخص نزد ما و یا نزد جامعه هدف است.
در حوزه صنایع دستی ایران به ویژه در چند شاخه و گرایش اصلی آن همچون خاتم‌ کاری، فیروزه‌ کوبی، منبت و معرق، نقره نما و میناکاری ما شاهد عرضه محصولاتی بسیار نفیس، اصیل و زیبا می باشیم به ویژه در حوزه فیروزه کوبی و خاتم.
در شاخه فیروزه کوبی از صنایع دستی ایران به علت استفاده از سنگ های فیروزه اصیل و زیبای نیشابور و خراسان که شهرتی جهانی دارد شاهد عرضه هدایای بسیار نفیس و شکیل هستیم که تمامی مشخصه های یک هدیه لوکس را با خود به همراه دارد، یا در حوزه محصولات خاتم کاری به دستاوردهای درخشانی از استادکاران معظم این شاخه بر می خوریم که به راستی از این همه جذابیت، خلاقیت، زیبایی و اصالت مسحور می شویم.
همچنین است حوزه میناکاری روی مس که در آن نیز با دنیایی جذاب از طرح و نقش و رنگ های اصیل و چشم‌نواز روبرو هستیم که هر سلیقه ای را پاسخگو است.
بنابراین برای تهیه هدیه لوکس می‌توان با فراغ خاطر از حوزه صنایع دستی ایران لوکس ترین ها را انتخاب نمود و اهدا کرد.

خرید صنایع دستی برای هدایای اداری

هفت گردون خیال و عرضه هدیه لوکس

بازرگانی هفت گردون خیال در اقدامی خلاقانه پس از سال‌ها حضور و فعالیت در عرصه تولید و عرضه محصولات نفیس و فاخر صنایع دستی، توانسته است با عرضه پکیج های متنوع و نفیسی از محصولات لوکس صنایع دستی خود جهت رفع نیاز متقاضیان گرامی در حوزه‌هایی همچون : هدیه رئیس، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه جدید، هدیه خاص، هدیه لوکس و هدیه ویژه گامی اساسی و مهم برداشته و همچون مشاوری امین پشتیبان متقاضیان گرامی باشد.
وبسایت جامع هفت گردون خیال عرصه‌ ای است فراخ، گسترده و رنگین برای انتخاب یک هدیه لوکس و شایسته.

ست گلدان مس و پرداز

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.