06 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه نوروزی خاتم کاری

هدیه نوروزی خاتم کاری

از آنجا که عید نوروز سنتی کهن و دیرپا در این سرزمین می باشد و تمامی قومیت ها و فرهنگ های موجود ایران با شکوه و سنت های خاصی آن را گرامی میدارند ، با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال ضرورت تهیه هدایای ویژه این ایام به خصوص برای سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی بروز می نماید. صنایع دستی ایران به واسطه زیبایی و جذابیت و تنوع فوق العاده آن گزینه بسیار مناسبی جهت هدیه می باشد. میناکاری ، خاتم کاری ، فیرزه کوبی ، مس و پرداز از جمله معروف ترین این آثار و محصولات می باشند که در این جا خاتم کاری به عنوان یکی از اصلی ترین و اصیل ترین آن بررسی می گردد.

خاتم کاری

محصولات خاتم کاری دارای تنوع و گستردگی فوق العاده ای بوده و شامل انواع جعبه های جواهرات ، تابلوهای دیواری ، ساعت ، قلم دان های متنوع ، ظروف پذیرایی ، انواع گلدان های مس و خاتم ، سنبلدان ، صراحی و … محصولات خاتم کاری به لحاظ قدمت و اصالت آن از از گزینه های بسیار مناسب برای هدایای نوروزی بوده و بر همین اساس است که سازمان ها و مجموعه های دولتی و خصوصی برای هدایای تبلیغاتی، محصولات وی آی پی و سازمانی و هدایای عید نوروز خود از محصولات خاتم کاری انتخاب می نمایند. به ویژه این که ست های مدیریتی خاتم کاری بسیار شکیل و دارای اصالت و ظرافت بوده و زیبنده میز مدیریت و رؤسای عالی رتبه می باشد. همچنین قاب تابلوها و ساعت های دیواری خاتم کاری از گزینه های بسیار مناسب و شکیل برای هدایای سازمانی در مناسبت های گوناگون سال می باشد. خاتم شیراز و اصفهان هم اکنون در سطح بازارهای داخلی و خارجی می درخشد و نماینده شایسته ای از اوج هنر و صنعت درخشان صنایع دستی ایران می باشد.

هفت گردون خیال و خاتم های نفیس

شرکت هفت گردون خیال پیشتاز در عرصه ارائه محصولات نفیس و شکیل صنایع دستی ایران به ویژه محصولات خاتم کاری ، مفتخر است که در طی حضور چندین ساله خود در بازار صنایع دستی ایران به ویژه در زمینه ارائه پکیج های هدایای سازمانی و اداری در بسته بندی های شکیل و مستحکم با نهادها و سازمان های بزرگ دولتی و خصوصی همکاری داشته و دارد. با مراجعه به سایت شرکت و رؤیت پکیج های هدایای اقتصادی ، مدیریتی ، خاص، ترکیبی و … و انتخاب محصولات موردنظر نام خود و مجموعه مطبوع خود را ماندگار نمایید.

گلدان خاتم کاری به همراه دیوان حافظ در جعبه طرح خاتم

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.