06 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

هدیه نوروزی خاص

همیشه در زندگی فردی و اجتماعی خود افراد و شخصیت هایی وجود دارند که در زندگی ما نقش خاصی دارند و به عبارتی برای ما افرادی خاص هستند که می تواند شامل دوست ، همسر ، همکار ، والدین یا هر نسبت دیگری باشد. این افراد خاص دارای جایگاهی خاص در زندگی فردی و اجتماعی و یا سازمانی ما هستند که همیشه نسبت به آنان نوعی ادای احترام ویژه و قدردانی خاص در ذهنیت خود داریم و در مناسبت های گوناگونی که ایجاب می نماید با اهدای هدیه سعی در ابراز ارادت و قدردانی خود نسبت به ایشان داریم.

از جمله برجسته ترین این مناسبت ها عید نوروز و آغاز سال نو می باشد که که علاوه بر گرامیداشت و پاسداشت تمام آداب و رسوم و سنن بر جای مانده از نیاکانمان در این رابطه با اهدای هدیه آن را زیباتر و ماندگارتر می نماییم.

آیا صنایع دستی می تواند هدیه ای خاص باشد

بی شک محصولات صنایع دستی ایران با عنایت به تنوع و گستردگی و همچنین ساختار فوق العاده آن که آمیخته به روح هنر و فرهنگ اصیل و ناب ایرانی است  دارای آنچنان پتانسیل و ظرفیت ویژه ای است که که می تواند پاسخگوی نیاز ما در این مقطع و هر مناسبت دیگری باشد. تنوع بی نظیر زیر مجموعه های صنایع دستی ایران همانند خاتم کاری ، میناکاری ، فیروزه کوبی ، مس و پرداز ، ترمه و قلم کار ، حکاکی مس ، شیشه و سفال و سرامیک ، انواع دست بافته های گوناگون و بسیاری گرایش های دیگر ، دست ما در انتخاب هدیه ای ویژه و خاص برای افراد خاص باز گذاشته است.

هدایای خاص شرکت هفت گردون خیال

هفت گردون خیال از هنگام تاسیس و آغاز به کار خود تا به امروز ، تلاش بی وقفه و همت بالای خود را در عرصه تولید و عرضه نفیس ترین و خاص ترین محصولات صنایع دستی ایران در تمامی گرایش های اصیل و اصلی صنایع دستی ایران از جمله خاتم کاری ، میناکاری ، فیروزه کوبی ، مس و پرداز ، ترمه و قلم کار به کار برده است.  هفت گردون خیال علاوه بر عرضه آثار نفیس صنایع دستی ایران با طراحی و تولید جعبه های نفیس ، لوکس ، مستحکم و متفاوت و همچنین ارائه پکیج های جذاب و متنوع تحت عناوین محصولات وی آی پی هدایای خاص ، بسته های اقتصادی و بسیاری عناوین دیگر به پاسخگویی به این نیاز به شایستگی مبادرت ورزیده است. بسته های هدایای خاص و وی آی پی هفت گردون خیال مناسب ترین گزینه برای افراد و یا سازمان های خاص بوده که نام شما را به نیکی ماندگار می نماید.

هدیه خاص
ست لوکس هدیه تبلیغاتی و مدیریتی و تبلیغاتی و اداری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.