31 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه ویژه شکلات خوری میناکاری

هدیه ویژه شکلات خوری میناکاری

هنر-صنعت اصیل و ملی میناکاری از اصلی ترین شاخه های متنوع و جذاب صنایع دستی ایران و اصفهان می‌باشد.
هنر مینا‌کاری با قدمتی دیرین و تنوعی گسترده در شیوه ارائه و در نقش و طرح و رنگ همچنین در زیرساخت از محبوبیت ویژه‌ای نزد ایرانیان برخوردار است، به ویژه اینکه تنوع گسترده محصولات آن امکان انتخاب گسترده را برای ما فراهم آورده است. از باب یادآوری هنر مینا‌کاری بر زیرساخت های متنوع استوار است که هر کدام از گرایش های آن طیف متنوعی از محصولات و هدایا را شامل می‌شود.
انواع زیرساخت‌های میناکاری را می‌توان تحت عناوینی همچون میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب دسته بندی نمود.
شاخص ترین شاخه های میناکاری میناکاری روی مس و میناکاری روی سفال می باشد که اولی در اصفهان و دومی در لالجین همدان به اوج شکوفایی، تنوع و جذابیت رسیده است.
محصولات میناکاری روی مس اصفهان دارای تنوع، جذابیت و کیفیت فوق‌ العاده است.
به عنوان مثال می‌توان از انواع ظروف همچون بشقاب، کاسه، گلدان، آجیل خوری، شیرینی خوری، گزخوری، سنگاب، آینه و شمعدان، انواع تابلوهای ترکیبی و دکوراتیو با خاتم کاری و نگارگری، انواع سرویس های چایخوری و شربت خوری.
یکی از زیباترین محصولات این شاخه که در تنوع گسترده ای در طرح و نقش و رنگ عرضه گردیده است، شکلات خوری های میناکاری روی مس می باشد که در نقش های مختلفی همچون اسلیمی، ختایی و گل و مرغ عرضه گردیده است.
این شکلات خوری های زیبای پایه دار و درب دار جلوه ویژه ای به میز پذیرایی بخشیده و تمامی شاخصه های لازم به عنوان یک هدیه ویژه را دارا می باشد.
متقاضیان محترم هدایای صنایع دستی ایرانی می‌توانند با خیالی آسوده این محصول زیبا را به عنوان هدیه ویژه برای اهداف اهدا نمایند و اهدا نمایند.

میناکاری هنر اصیل ایرانی

هفت گردون خیال و هدیه ویژه میناکاری

بازرگانی هفت گردون خیال با درک نیازهای طبقات و اقشار مختلف جامعه به هدایای مختلف به ویژه هدیه ویژه برای اشخاص ویژه اقدام به ارائه مجموعه نفیس، زیبا و کاربردی از محصولات خود در شاخه های مختلف و مهم صنایع‌ دستی از جمله میناکاری نموده است.
هدایای متنوع در قالب : بسته های اقتصادی، هدایای مدیریتی، محصولات آنتیک، محصولات وی‌ آی‌ پی، هدایای تبلیغاتی، هدیه اداری، هدایای سازمانی، هدیه جدید، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه ویژه، هدایای مناسبتی و…
با مراجعه به وبسایت جامع هفت گردون خیال و گشت و گذاری در این گلستان زیبا و پر طراوت می توانید با فراغ بال و خیالی آسوده هدایای نفیس و اصیل مورد نظر خود را در حوزه هدایای صنایع دستی انتخاب و تهیه نمایید و خاطره ای شیرین و ماندگار را برای خود و هدیه گیرنده رقم بزنید.

هدایای میناکاری ویژه شب یلدا

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.