31 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه ویژه کاسه میناکاری

هدیه ویژه کاسه میناکاری

در میان هدایای متنوع و زیبای صنایع دستی ایران هدایای میناکاری جلوه و جایگاه ویژه‌ای دارند، چرا که هنر مینا‌کاری هنری است دیرین و اصیل که نقش ویژه و عمده آن زیبایی بخش به هر سطحی است که روی آن مینا‌کاری انجام پذیرد.
دنیایی از ظرافت و لطافت در نقش و طرح به ویژه در رنگ.
عمده محصولات میناکاری به ویژه محصولات میناکاری روی مس اصفهان در زمینه رنگ های ملایم و سیر خانواده آبی فیروزه‌ای، سفید و سبز است. ترکیبی از رنگ‌ های آبی سیر و روشن و حاشیه قلم گیری شده مشکی بر زمینه سپید و زیبا.
نقوش متنوع میناکاری در این محصولات بر اساس شیوه‌ های متفاوتی همچون اسلیمی، ختایی، گل و مرغ، نقاشی خط و ترکیبی ارائه گردیده اند که هر یک ملاحت و جلوه های خاص خود را دارند.
همچنین است محصولات سفال و مینای لالجین همدان که در آن با تنوع بی نظیری از نقش و رنگ و طرح روبرو هستیم.
در این حوزه نیز به روش‌ های متفاوت و زیبایی شاهد طراحی و رنگ آمیزی سطح کالاها و محصولات هستیم. از جمله روش نقطه کوبی که شیوه‌ ای بدیع و نوین در ارائه میناکاری روی سفال می باشد.
یکی از محصولات ویژه میناکاری که هم بر زیرساخت مس و هم بر زیرساخت سفال عرضه گردیده است، کاسه های پایه دار شکیل میناکاری است که علاوه بر زیبایی فراوان می تواند دارای کاربردهای گوناگونی نیز باشد از جمله آجیل خوری، انارخوری و هندوانه خوری به ویژه در ارتباط با آیین گرامیداشت شب یلدا.
این کاسه های زیبا و جذاب در سایزها، طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید و عرضه گردیده اند که در بعضی از آنها شاهد حاشیه های زیبای دالبر شده نیز می باشیم که بر ملاحت و جذابیت کار بسیار افزوده است و دارای پتانسیل خاصی برای انتخاب به عنوان یک هدیه ویژه است.

سنگاب میناکاری

هفت گردون خیال و کلکسیونی از هدایای میناکاری

بازرگانی هفت گردون خیال در پاسخ به این خواست و نیاز عمومی و ارائه مجموعه ای از هدایای مینا کاری خود در قالب پکیج هایی متنوع و چند منظوره در وبسایت جامع خود توانسته است نظر بسیاری از متقاضیان گرامی را در این عرصه جلب نموده و نیازهای ایشان را در این زمینه مرتفع نمایند.
هفت گردون همواره پیشنهادات جدید و متنوعی را خدمت متقاضیان گرامی در زمینه هدیه رئیس، هدیه اداری، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه ویژه، هدیه جدید، محصولات آنتیک، بسته های اقتصادی، هدایای تبلیغاتی، هدایای مناسبتی، محصولات وی آی پی و… و ارائه داده و می‌ دهد.
باشد که بتوان میراث دارشایسته ای بود و زمینه رشد و ترقی بیشتر را برای این عرصه فراهم نمود.

آجیل خوری مس و پرداز

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.