31 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > ویژگی های هدیه مدیر

ویژگی های هدیه مدیر

اگر نگران انتخاب یک هدیه مناسب و شایسته برای مدیر خود می باشید، اگر می خواهید که هدیه شما دارای بازخورد مناسبی در مدیرتان بر جای بگذارد، اگر می خواهید هدیه شما هدیه ای ماندگار باشد و اگر میخواهید هدیه شما اصیل و دارای بار معنوی و فرهنگی علاوه بر وجود کاربردی و زیبایی باشد، در یک کلام اگر به دنبال هدیه زیبا برای مدیر و رئیس خود و مجموعه مورد نظرتان هستید، صحیح ترین آدرس و مسیر را ما به شما پیشنهاد می نماییم. صنایع دستی ایران هنر-صنعتی دارای اصالت، هویت و به عبارتی شناسنامه، زیبا، کاربردی، خاص، ماندگار و بسیاری خصوصیات ویژه دیگر.
صنایع دستی ایران با تنوع بی‌نظیر خود در گرایش های مختلف می تواند پاسخگوی شایسته نیاز شما باشد.
شاخه های مهمی همچون میناکاری، خاتم کاری، فیروزه کوبی، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی (انحصاری هفت گردون)، منبت، معرق، قلمزنی، حکاکی مس و… گوشه‌ هایی از عناوین پرشمار صنایع دستی ایران می باشد که هرکدام دارای محصولات بسیار نفیس بود که می‌تواند به عنوان یک انتخاب برای هدیه مدیر بسیار کارا و کاربردی باشد.
هدیه مدیر به ویژه برای سازمان ها، ارگان ها و مجموعه‌ های بزرگ اداری چه از بخش دولتی چه از بخش خصوصی همیشه یکی از دغدغه‌ های اصلی بوده است. چه این که هدیه مدیر دارای ویژگی‌ ها و شئون خاص خود است که هنگام تهیه می بایست به آن ویژگی ها دقت کافی روا داشت تا بتوان به بهترین نتیجه دست یافت.
صنایع دستی ایران در حوزه‌ های مهم و شاخص خود به ویژه خاتم کاری دارای هدایای بسیار نفیس و ارزنده ای متناسب با شأن مدیریت یک مجموعه می باشد.
هدیه ای که جهت این مهم در این گفتار پیشنهاد و مورد معرفی قرار می‌گیرد، قاب تابلوهای نفیس تقدیر و تشکر از مدیر می باشد که مزین به حاشیه بسیار نفیس خاتم کاری اصیل و وزین بوده و در وسط آن لوح تقدیر و یا نقوش زیبای حکاکی مس اصیل و یا نقاشی های زیبای مینیاتور اصیل ایرانی نگارگری قرار می‌گیرد.
این هدیه برای مدیر بسیار ماندگار و تأثیرگذار بوده و برای همیشه زینت‌ بخش اتاق مدیر بوده و نام شما را همیشه به نیکی، اصالت و زیبایی در ذهن مدیریت ثبت و ضبط می نماید.

ست گلدان فیروزه کوبی

هفت گردون خیال و هدیه مدیر

بازرگانی هفت گردون در کارنامه کاری خود افتخار همکاری با بسیاری از سازمان‌ ها و نهادهای مختلف دولتی و خصوصی در تهیه هدایای مدیریتی و سازمانی را دارد، که در وبسایت جامع هفت گردون خیال می توانید اسامی دوستان و حامیان محترم هفت گردون را ملاحظه نمایید.
این مجموعه با ارائه هدایایی متفاوت و زیبا برای مناسبت های مختلف در قالب هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه خاص، هدیه ویژه، هدیه اداری، هدیه مدیریتی، هدیه جدید و هدیه لوکس در خدمت متقاضیان محترم بوده و چونان مشاوری امین برای انتخاب بهترین هدیه مدیر در کنارتان خواهد بود.

صنایع دستی اصفهان و صادرات

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.