06 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > ویژگی های هدیه ویژه

ویژگی های هدیه ویژه

در مراودات روزمره ما بسیار پیش آمده است که ضرورتاً به دنبال هدیه ای ویژه بوده‌ ایم.
یقیناً این هدیه ویژه برای شخص ویژه در نظر گرفته می‌ شود. ویژگی‌ های پیرامون این امر بسیار قابل تأمل می‌باشد چه در ارتباط با انتخاب هدیه ویژه و خصوصیات اخلاقی، علائق و سلیقه شخص ویژه و نیز جایگاه اجتماعی و یا فردی آن با ما به عنوان شخص یا به عنوان یک مجموعه اداری یا اقتصادی به عنوان اهدا کننده هدیه.
اگر ارتباط ما با فرد ویژه ارتباطی خانوادگی و یا دوستانه باشد، طبعاً در انتخاب هدیه ویژه برای ایشان باید به خصوصیات شخصیتی وی از علائق ایشان و حتی نیازهایش و سلیقه هایش در رنگ، در جنس، در نوع هدیه و کالا و در نوع کاربرد محصول مطلع باشیم تا بتوانیم گزینه درست را انتخاب نماییم.
اما اگر شخصی یا سازمان و مدیریت آن به عنوان مدیریتی ویژه و سازمانی ویژه در برابر ماست، طبعاً انتخاب هدیه ویژه شرایط و عوامل دیگری را می‌طلبد که مورد توجه قرار گیرد.
در انتخاب یک هدیه ویژه برای یک مجموعه اداری و مدیریت یک نهاد و یا سازمان باید به عوامل دیگری توجه نمود. به عنوان مثال هدیه ویژه برای یک مدیر عالی رتبه باید دارای ویژگی‌ های خاصی همچون اصالت و هویت و شناسنامه، غیر شخصی و رسمی، نفیس و وزین باشد،چه این که هدیه در وهله اول مبین نوع نگاه، سطح اعتبار، اهمیت و سلیقه خود اهدا کننده می باشد.
بر این مبنا می بایست به این ویژگی‌ ها در زمان انتخاب و تهیه هدیه ویژه توجه و دقت لازم ابراز داشت.
اما راه حل آن چیست.
خوشبختانه عرصه صنایع دستی ایران به مدد کثرت سرشاخه ها و زیر مجموعه های متنوع آن همچون خاتم کاری، میناکاری، نقره نما، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون خیال)، منبت، معرق، ترمه، قلمکار، قلمزنی، سفال و سرامیک، شیشه، حکاکی چوب، حکاکی مس، زیورآلات سنتی میناکاری روی طلا و میناکاری روی نقره، فرش و گلیم دست بافت و نیز ارائه هدایایی بسیار خاص، فاخر و نفیس می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای انتخاب یک هدیه ویژه باشد و به یقین محصولات‌ نفیس صنایع دستی ایران پاسخگوی این نیاز مهم و اساسی می‌ باشد.

ست بسته اقتصادی بشقاب سفال

هفت گردون خیال و هدیه ویژه

بازرگانی هفت گردون خیال با بهره مندی از حضور اساتید ارزشمندی از حوزه‌ های مختلفی همچون خاتم کاری و میناکاری در مجموعه خود و همچنین سایر شاخه‌های مهم دیگر صنایع دستی موفق گردیده است که مجموعه کم نظیری از هدایای جذاب صنایع دستی خود در قالب پکیج های متنوعی را عرضه نماید تا پاسخگوی نیاز متقاضیان گرامی در حوزه‌ هایی همچون هدیه رئیس، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه لوکس، هدیه مدیریت، هدیه ویژه، هدیه خاص و هدیه جدید باشد
وبسایت جامع هفت گردون خیال مشاوری امین و متعهد برای شما در ارائه، انتخاب و دریافت این هدایای ویژه و نفیس می باشد.

ست شکلات خوری مس و پرداز

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.