31 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > پیشنهاد ویژه هدیه لوکس

پیشنهاد ویژه هدیه لوکس

سلیقه های مختلف در بین افراد موجود بوده و خواهد بود، همانگونه که روحیات و اخلاق و رفتار آحاد جامعه متفاوت می‌باشد و این امری کاملا طبیعی بوده و ضرورت یک جامعه فعال و پویا و پیشرو می باشد.
عده ای سادگی را می پسندند و معتقدند زیبایی در سادگی است و بخشی دیگر زرق و برق را پسندیده و زیبایی را در آن می بینند، برخی دنیای رنگین را پسندیده و زیبایی و جذابیت را در تنوع و کثرت رنگ دیده و از دنیای رنگی به وجد آمده و اقناع می شوند، برخی نیز رنگ های آرام و خاموش را زیبا می دانند.
این امر در مورد هدیه نیز صادق می باشد، عده‌ ای هدایای ساده و صمیمی را ترجیح می‌دهند و بخشی دیگر هدایای نفیس و لوکس و به عبارتی پر تجمل و خاص را.
به عنوان یک اهدا کننده هدیه می بایست هنگام تهیه هدیه لوکس به نکات برشمرده توجه نمود تا نیات و اهداف اولیه در اهدای هدیه به بهترین نحو برآورده شود. خوشبختانه عرصه صنایع‌ دستی ایران حوزه‌ ای است که به علت کثرت زیرمجموعه ها و همچنین تنوع و تکثر فراوان محصولات می‌توان هدایای دلخواه و مورد نیاز خود را فراهم نمود، هم در حوزه هدایای فردی اعم از خانوادگی، شخصی و دوستانه و هم در دایره وسیع تر در حوزه هدایای اداری، سازمانی و مدیریتی می توان با فراغ بال دست به انتخاب و تهیه هدایای منظور نظر یازید، به ویژه در بعضی از شاخه های مهم و اصلی صنایع دستی ایران همچون خاتم کاری، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی چوب و میناکاری روی برنج، فیروزه کوبی، نقره نما و مس و پرداز می‌توان هدایای مناسب و مورد نظر را یافت. خوشبختانه امروزه با اقبال اقشار گوناگون جامعه به ویژه نهادها و ارگان ها و سازمان های مهم دولتی و خصوصی به محصولات زیبای صنایع دستی شاهد رشد اهدای هدیه لوکس و ویژه صنایع دستی در این عرصه می باشیم.
محصول مورد نظر این گفتار در زمره هدیه لوکس بوده و بسیار زیبا، نفیس و چشمگیر و همچنین کاربردی است.
سرویس چای خوری فیروزه کوبی متشکل از شش انگاره زیبای فیروزه کوبی مزین به سنگهای اصل فیروزه زیبای نیشابور به همراه یک عدد سینی فوق‌ العاده با حاشیه های فیروزه کوبی شده و طراحی شده و یک عدد قندان شکیل نفیس فیروزه کوبی می باشد که جلوه فوق‌ العاده‌ای داشته و به مثابه هدیه لوکس دارای بازخورد مؤثر و ماندگاری در ذهن مخاطب لوکس پسند است.

ست قندان فیروزه کوبی

هفت گردون خیال هدیه لوکس و پیشنهادهای جذاب

بازرگانی هفت گردون خیال ثمره سال‌ ها حضور پر تلاش خود در عرصه تولید و عرضه صنایع‌ دستی نفیس، شکیل و اصیل خود را در قالب پکیج های جذاب و متنوع تقدیم علاقمندان و متقاضیان نموده است.
پکیج‌های هفت گردون پاسخگوی نیازهای متفاوت در زمینه‌ های هدیه مدیر، هدیه لوکس، هدیه رئیس، هدیه خاص، هدیه مدیریت، هدیه جدید، هدیه اداری، و هدیه ویژه بوده و انتخابی آگاهانه، شایسته و به صرفه می باشد.
وبسایت جامع هفت گردون خیال با ارائه تمامی پکیج های تهیه شده امکان انتخاب و تهیه هدایای فوق را به شیوه ای نوین فراهم آورده است.
وبسایت هفت گردون میعادگاه تمامی سلائق بوده و پذیرای آن می‌ باشد.

صنایع دستی اصفهان و صادرات

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.