31 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > یک هدیه ویژه برای خانم ها

یک هدیه ویژه برای خانم ها

هدیه ویژه باید دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد باشد تا بتوان عنوان هدیه ویژه بر آن اطلاق نمود. این امر هنگامی مهم‌ تر و خاص تر می‌ شود که برای بانوان نیز تهیه شده باشد، چون اصولاً بانوان در انتخاب سخت گیرتر و جزئی بین تر و همه جانبه بین تر عمل می نمایند.
هدیه ویژه باید وجوه تمایزی با سایر محصولات و یا کالاهای هم رده خود را دارا باشد تا بتوان صفت ویژه به آن اطلاق نمود.
از جمله این ویژگی‌ ها اصالت کالا و یا هدیه است. هدیه ویژه باید دارای اصالت، هویت و شناسنامه باشد.
یک هدیه ویژه باید با یک ویژگی بسیار شاخص متمایز شود. جذابیت و زیبایی، اصالت و هویت، کاربرد خاص، مجموعه این عوامل و یا تک تک آنها می تواند این ویژه بودن را شامل شوند.
اما چه حوزه ای می تواند به بهترین وجه ممکن این امر را پاسخگو باشد.
یقیناً یکی از بهترین و شایسته ترین حوزه های موجود تهیه هدیه ویژه، حوزه صنایع دستی است.
حوزه ای گسترده با زیر مجموعه های متفاوت و متنوع همچون : خاتم کاری، فیروزه کوبی، نقره، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی، منبت، معرق، ترمه، قلمکار، قلمزنی، حکاکی مس، حکاکی چوب، میناکاری، الماس تراش، سفال، سرامیک، شیشه، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز و…
در بعضی از حوزه های نامبرده می توان با فراغ خاطر دست به انتخاب هدیه ویژه برای بانوان محترم زد.
به عنوان مثال از حوزه زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز شاهد عرضه نفیس ترین و زیباترین زیورآلات اصیل و زیبای دست ساز می باشیم که بعضاً با بهره مندی از نگاهی مدرن و متناسب با سلیقه های نسل های نوین طراحی و خلق گردیده اند.
بر این مبنا صنایع دستی ایران گزینه ای بسیار شایسته‌ برای انتخاب نیازهای ما به هدایای خاص، ویژه و شکیل می باشد.

میناکاری تأمین کننده هدایای مناسبت ها

هفت گردون خیال، هدیه ویژه و سایر پیشنهادات

بازرگانی هفت گردون خیال از بدو تأسیس و فعالیت خود در عرصه صنایع دستی ایران همواره مساعی خود را در جهت عرضه ای نوین و نیز تولیدی وزین و اصیل به کار بسته است و از همین روی است که در اقدامی خلاقانه و مبتکرانه با طراحی و ساخت پکیج هایی انحصاری، گامی بزرگ و اساسی در این عرصه برداشته و پاسخگوی شایسته‌ ای در حوزه‌ هایی همچون : هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه اداری، هدیه سازمانی، هدیه مدیریت، هدایای تبلیغاتی، هدیه خاص، هدیه ویژه، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدایای مناسبتی، بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک و… می باشد.
وبسایت جامع هفت گردون خیال با ارائه تمامی دستاوردهای مختلف و پکیج های پیشنهادی آمادگی ارائه خدمات مورد نیاز به متقاضیان محترم و گرامی می باشد.

چند نکته درباره خاتم کاری روی مس

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.