01 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > آیا صنایع دستی هدیه جدید دارد

آیا صنایع دستی هدیه جدید دارد

خیلی از ما دوست داریم که هدیه دریافتی مان به هر مناسبتی هدیه جدید باشد. اصلاً می توان این گونه پرسید که هدیه جدید چه ویژگی‌ هایی دارد، پاسخ روشن است که هدیه جدید هدیه ای است که روزآمد باشد، به عبارتی مطابق با پسند امروزی جامعه باشد، متناسب با نیازهای امروز ما باشد، رنگ کهنگی نداشته باشد و نمودهایی از جلوه های امروزی را در خود دارا باشد.
آیا صنایع دستی ایران که هنر-صنعتی است دیرین، با اصالت و بعضی از شاخه‌ های آن همچون میناکاری دارای قدمتی به درازای عمر این سرزمین است، می تواند محصولاتی روزآمد و امروزی را عرضه نماید که مطابق پسند و سلیقه و خواسته های نسل نو باشد؟ پاسخ آری است، چرا که خوشبختانه هنرمندان صنعتگر این عرصه با درک این ضرورت ها و تغییر نگرش نسل‌ های جدید این امر را در کلیه مراحل تولید و عرضه محصولات خود لحاظ می نمایند.
با ورود جوانان خلاق و مبتکر به عرصه طراحی و تولید در بسیاری از شاخه‌ های مهم صنایع دستی به ویژه در حوزه میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی طلا و میناکاری روی نقره شاهد عرضه محصولاتی بسیار مدرن و روزآمد می باشیم، که می‌تواند به شایستگی نیاز ما به انتخاب یک هدیه جدید را پاسخگو باشد.
کمابیش در بسیاری از شاخه های شاخص صنایع دستی ایران همچون : خاتم کاری، نقره نما، فیروزه کوبی، نقره، مس و پرداز، مس و نقاشی (ابداعی هست گردون خیال)، منبت، معرق، ترمه، قلمکار، قلمزنی، حکاکی چوب، حکاکی مس، فرش، گلیم، قاب تابلو فرش دست بافت، زیورآلات سنتی، سفال و سرامیک، شیشه و… نیز این امر صورت پذیرفته است.

صنایع دستی اصفهان عرضه‌ کننده هدیه شب یلدا

هفت گردون خیال و هدیه جدید

بازرگانی هفت گردون خیال با درک ضرورت به روز رسانی خدمات و عرضه محصولات اصیل و نفیس صنایع دستی خود به متقاضیان گرامی در اقدامی خلاقانه با طراحی و تولید پکیج های متنوع، جذاب، متفاوت و همچنین ارائه بسته بندی های شکیل و مستحکم جهت هدایای پیش‌ بینی شده زمینه‌ ساز رفع نیازهای متقاضیان گرامی در عرصه هایی همچون : هدیه رئیس، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه خاص، هدیه جدید، هدیه ویژه و هدیه لوکس گردیده است.
پیشنهادات جذاب هفت گردون خیال با طیف وسیعی از هدایای متنوع و زیبا، تماماً در وبسایت جامع هفت گردون خیال عرضه گردیده و آماده مشاهده، انتخاب و تهیه شما مراجعین محترم می باشد.
با انتخاب هدیه جدید صنایع دستی هفت گردون علاوه بر کسب تجربه های شیرین، آسان و به صرفه نام خود را در ذهن مخاطبین خود و گیرندگان هدایا به زیبایی ماندگار نمایید.

صنایع دستی

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.