01 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > استفاده از ظرفیت های حوزه میراث فرهنگی برای تبیین ارزش های دفاع مقدس

استفاده از ظرفیت های حوزه میراث فرهنگی برای تبیین ارزش های دفاع مقدس

جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی روز شنبه ۲۴ خرداد ۹۹ برگزار و بر استفاده از ظرفیت‌ های هر سه حوزه تخصصی این وزارت خانه برای تبیین ارزش های دفاع مقدس تأکید شد. میراث آریا در گزارشی اعلام نمود : محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این نشست با اشاره به ضرورت گرامیداشت دفاع مقدس و پاسداشت ایثارگری‌ های رزمندگان و مردم در طی آن دوران، گفت : هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای تبیین ارزش های این دوران است و بهره بردن از این فرصت‌ ها برای بزرگداشت و تبیین ارزش های دفاع مقدس را یک وظیفه دانست.
ایشان وجه تمایز ایران و سایر کشورها در طی دوران جنگ را مقدس بودن آن دوران ناشی از اعتقادات و ارزش‌های آن دانست ایشان همگان را به تلاش همگانی در این خصوص دعوت نمود، تا شاید بتوان بخشی از دین خود را به رزمندگان دفاع مقدس، ایثارگری‌ های آنان و خانواده شهدا ادا نمود.
خیاطیان یکی از ضرورت‌ های مهم را انتقال این ارزش به نسل‌های بعدی دانست. حفظ میراث شهدا را نیز از دیگر ضرورت های ناشی از این تکریم دانست و در طی این نشست حاضرین به تناسب مسئولیت های سازمانی خود راهکارهایی را در جهت این گرامیداشت متناسب با ساختار و کارکرد وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ارائه دادند.

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.