01 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > بازارچه های فروش صنایع دستی اولین گام پسا کرونا

بازارچه های فروش صنایع دستی اولین گام پسا کرونا

با افول اپیدمی کرونا و بازگشت آرام‌آرام به روال سابق در سایر شئون زندگی پس از ماهها تعطیلی بسیاری از مراکز کسب و کار و آموزشی، فرهنگی و مذهبی طبعاً بازار صنایع دستی ایران نیز شاهد دوران جدیدی خواهد بود که امیدواریم این حضور دوباره با رونق و توفیق بیش از پیش همراه باشد. علیرغم این که در دوران قرنطینه کسب و کارهای اینترنتی کمابیش به فعالیت خود ولو محدود ادامه می دادند که البته شامل صنایع دستی ایران نیز می گردد و در طی این مدت بعضی از مراکز عرضه اقدام به حضور اینترنتی می نمایند از جمله شرکت هفت گردون خیال که مدت زمان مدیدی است که با راه اندازی وبسایت جامع خود علاوه بر حضور فیزیکی در بازار صنایع دستی ایران عرضه اینترنتی محصولات و پکیج های متفاوت، نفیس و متنوع خود را به جریان انداخته است.

بازارچه های محلی گامی ناکافی اما لازم

با روندی که در پی خروج گام به گام از قرنطینه در پیش گرفته شده است امید می‌رود که به زودی شاهد بازگشایی و فعالیت مراکز مهم کوچک و بزرگ تجاری، فرهنگی و تفریحی باشیم. بر این مبنا بر متولیان امر فرض است که به منظور دستگیری و حمایت از واحدهای کوچک و بعضاً انفرادی صنایع دستی ایران که در طی مدت گذشته دچار خسارات و بحران های اقتصادی و مضایق مالی شدند، بازارچه‌های فروش و عرضه محصولات را دست کم در مراکز استانها راه اندازی نمایند تا تولیدکنندگان کوچک این گونه آثار بتوانند تولیدات خود را که در طی این مدت از عرضه آن معذور بودند، عرضه نمایند و انشاالله رفته‌رفته شاهد رونق، رشد و شکوفایی این آثار و محصولات در سطح داخل و خارج باشیم. چه اینکه صنایع دستی ایران صنعتی صددرصد بومی و ملی است و هزاران نفر در سطح کشور و در شهرها و روستاهای دور و نزدیک حول این محور مشغول فعالیت بوده و ماحصل تلاش و کوشش صبورانه و هنرمندانه آنان گنجینه زیبای این آثار را که شامل محصولات میناکاری، خاتم کاری، فیروزه کاری، معرق، منبت، قلم زنی، مس و پرداز، قلم کار، ترمه، سرامیک، سفال و شیشه، فرش، گلیم، گبه و… زیبا تر و پر بار تر می نماید. چه اینکه روح هنر و ذوق و خلاقیت ایرانی در آثار صنایع دستی ایران متجلی گردیده است. هنر و فرهنگ و تمدن ایران زمین قرن هاست که در پس تلاطم ها و امواج سهمگین و طوفان‌ها باشکوه و توان و جذابیت والای خود دوباره و دوباره به جلوه‌گری نشسته است و سرافرازانه به زیست پربار و افسونگر و زیبای خود ادامه داده و می‌دهد.

هفت گردون خیال و گذر از این دوران

شرکت هفت گردون خیال خرسند و شادکام است که حتی در دوران قرنطینه و بحران پیش آمده چراغ صنایع دستی ایران را پرفروغ و روشن نگاه داشته و به کلیه تعهدات خود نسبت به متقاضیان و مشتریان محترم به شایسته‌ترین وجه ممکن پاسخ داده و با نگاهی امیدوارانه به آینده روشن و زیبای صنایع دستی ایران می‌نگرد.
شرکت هفت گردون خیال تولید کننده و نیز عرضه کننده شکیل ترین آثار صنایع‌دستی ایران در زیباترین بسته بندی های متنوع و مختلف بوده و محصولات را در قالب بسته های اقتصادی، هدایای مدیران، هدایای مناسبتی، محصولات وی آی پی، هدایای تبلیغاتی و سازمانی، هدایای خاص و ویژه و… در اختیار متقاضیان محترم قرار داده و با این اقدام خلاقانه خاطره ای ماندگار و شیرین را در اذهان مخاطبین و دریافت کنندگان هدایا برقرار خواهید ساخت.

ست گلدان خاتم کاری و دیوان حافظ

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.