30 فروردین 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > باغ لاله های کندر یکی از برترین مقاصد گردشگری البرز

باغ لاله های کندر یکی از برترین مقاصد گردشگری البرز

سرپرست معاونت گردشگری استان البرز آقای علی رفیعی از معرفی روستای کندر به عنوان یکی از برترین مقاصد گردشگران در استان البرز خبر داد.
خبرگزاری میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز ضمن مخابره خبر فوق اعلام کرد روز پنجشنبه ۱۳۹۹/۰۲/١۸ در حاشیه دیدار از مزرعه لاله های روستای کندر واقع در محور کرج-جاده چالوس توسط آقای رفیعی ایشان گفتند یکی از برنامه های این اداره کل برندسازی رویدادهای گردشگری این استان است. وی همچنین اعلام کرد از بزرگترین این رویداد ها و جشنواره ها در استان البرز جشنواره های طبیعی و طبیعت گردی در جاده چالوس است که باغ لاله های کندر یکی از آنهاست که به عنوان مقصد گردشگری مطرح است.

آقای رفیعی تصریح کردند که با عنایت به ظرفیت بالای مزرعه لزور روستای کندر در محور کرج-جاده چالوس از نظر وسعت و گستردگی نوع لاله های موجود، وجود تاسیسات گردشگری اطراف آن این مزرعه را به یکی از مهمترین و بزرگترین مزارع باغ لاله در آسیا تبدیل کرده است. ایشان در ادامه افزود این معاونت قصد دارد با توجه به رویکرد هایی در قالب ساماندهی و معرفی این مقصد در داخل و خارج، این نقطه را به عنوان یکی از برترین مقاصد گردشگری استان البرز معرفی نماید.

ایشان گفت به دلیل استقبال خوب مردم از این مزرعه و مشکلات عبور و مرور پیش آمده در روستای کندر در صدد بهینه‌سازی مسیر رفت و آمد و رفع اشکالات آن می‌باشیم. همچنین با اشاره به زیبایی محیط منطقه آن جا را فضایی بسیار مناسب جهت عکاسی منظره ای نامید. همچنین این جشنواره موجبات اشتغال زایی و ایجاد درآمد برای روستاییان منطقه گردیده است. ایشان انتشار عکس های این منطقه و جشنواره در شبکه های مجازی اجتماعی را گام بزرگی جهت شناساندن و نیز جلب توریست های خارجی به منطقه و جشنواره دانست.

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.