01 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > با صنایع دستی ایران به پیشواز روز زن

با صنایع دستی ایران به پیشواز روز زن

با نزدیک شدن به سالروز ولادت حضرت فاطمه و نامگذاری این روز به نام روز زن و روز مادر، شاهد یک جنب و جوش عمومی در سطح جامعه و همچنین در سطح سازمان‌ ها و ارگان‌ های به ویژه رسمی و دولتی و نیز خصوصی می باشیم.
این جنب و جوش شامل برگزاری مراسم، جشن ها، آیین ها و همچنین تهیه و اهدای هدایای ویژه این روز گرامی به بانوان و مادران گرامی می باشد.
در سطح روابط خانوادگی این امر متفاوت با سطح روابط اجتماعی و اداری می باشد.
سازمان‌ های گوناگون عموماً به مناسبت این روز هدایایی ویژه را به بانوان هم کار اهدا نموده و بدین وسیله مراتب قدردانی و سپاس خود را ابراز نموده و احترام خود را به مقام شامخ و والای مادر و زن ادا می نمایند.
انتخاب یک هدیه مناسب و شایسته خود بخش مهم و تعیین‌ کننده ای در این رابطه می باشد و این نکته مهم با سوالی اساسی‌ تر همراه است که هدیه انتخابی از چه حوزه‌ ای باشد، بی تردید یکی از مناسب ترین و با مسمی ترین عرصه های پیش رو در حوزه صنایع دستی ایران با اصالتی کهن و درخشان و دستاوردهای بی نظیر آن است، به ویژه این که در همین حوزه هم بسیاری از هنرمند صنعتگران و طراحان شاغل در آن را قشر بانوان محترم به ویژه بانوان سرپرست خانوار تشکیل می دهند.
بسیاری از بانوان در یکی از زیرمجموعه های متنوع صنایع دستی ایران که بالغ بر صدها عنوان می‌ شود مشغول به فعالیت می باشند.
شاخه های متفاوت با دستاورد های درخشان و بی نظیر همچون : خاتم‌ کاری، فیروزه‌ کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی، منبت، معرق، ترمه، قلمکار، قلم‌ زنی، سفال، سرامیک، شیشه، میناکاری، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز، نقره، نقره نما، الماس تراش، حکاکی مس، حکاکی چوب، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت و… در بعضی از شاخه ها همچون صنعت فرش دست بافت بلاشک اکثریت مطلق بافندگان سخت کوش را بانوان هنرمند تشکیل می‌دهند یا در حوزه سفال، شیشه و سرامیک نیز شاهد حضور گسترده بانوان هنرمند می باشیم.
صرف نظر از این نکته صنایع دستی ایران به مثابه میراثی ملی و ارزشمند همچون امانتی در دستان ماست و این ما هستیم که می بایست این امانت را باشکوه‌ تر به نسل‌های بعدی تحویل و نسبت به پیشینیان هنرمند و پرتلاش مان ادای دین نماییم. بنابراین انتخاب هدیه روز زن از این حوزه می تواند بسیار پر ثمر، تأثیرگذار و مطلوب باشد، به ویژه این که صنایع دستی ایران علاوه بر شهرت ویژه آن به زیبایی، ظرافت، جذابیت و کیفیت، کاربردی نیز بوده و صرفاً دکوراتیو و تزئینی نمی باشد.

حکاکی روی مس مناسب برای هدایای خاص

هفت گردون خیال و استقبال ویژه با هدایای ویژه

بازرگانی هفت گردون خیال برای مناسبت های خاص به ویژه مناسبتی همچون روز زن همه ساله تدارک ویژه ای را در دستور کار خود قرار داده و با هدایایی ویژه از حوزه صنایع دستی در قالب پکیج های انحصاری و متنوع در بسته‌ بندی‌ های وزین به استقبال مناسبت ها می رود. هدایای که به شایستگی می‌ تواند رافع نیاز متقاضیان محترم به هدایای نفیس و فاخر باشد، به ویژه در حوزه‌ هایی همچون : هدیه رئیس، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدایای تبلیغاتی، هدیه سازمانی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدیه ویژه، بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدایای مناسبتی و… وبسایت جامع هفت گردون خیال چشم اندازی نوین را به روی دیدگان شما می‌ گشاید و با ارائه تمامی پیشنهادات متنوع در قالب پکیج های انحصاری و خاص یاریگر شما در مناسبت‌ های مختلف جهت تهیه هدایای مورد نظرتان است.
با هفت گردون به پیشواز روز زن برویم.

شاخصه های میناکاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.