06 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > بهار طبیعت و بهار صنایع دستی ایران

بهار طبیعت و بهار صنایع دستی ایران

روزهای سرد زمستان می رود که رفته رفته خود را به خرمی، طراوت و سبزینگی بهار طبیعت بسپارد. بهار طبیعت در راه است و همه در تدارک استقبال از آن، ایام را پشت سر می گذاریم، استقبالی در خور شأن و مقام این دگرگونی.
عید نوروز از اعیاد سنتی ریشه‌ دار و اصیل ما ایرانیان است که تماماً الهام گرفته از این دگرگونی است و همه ما تمام مساعی خود را به کار بسته تا این این استقبال و آمادگی را به نحو احسن و شایسته‌ ای به منصه ظهور برسانیم.
از رسوم زیبا و اصیل این آئین تهیه هدایای نوروزی است. هدایایی هم شأن و مرتبه این تغییر و تحول و خرمی و طراوت.
خوشبختانه ایران با برخورداری از میراثی ارزشمند، اصیل و زیبا به نام صنایع‌ دستی ایران، با دستی پر و فراغ خاطر می‌ تواند به پیشواز این پدیده زیبا و ویژه برود.
صنایع دستی ایران با حضوری سبز در تاریخ این دیار خود به مثابه بهار عرصه صنعت و تولید و هنر این دیار است. در حقیقت می‌ توانیم بهار طبیعت و بهار صنایع دستی ایران را توأمان بدانیم، چرا که بخش کثیری از هم وطنان و به ویژه مؤسسات و سازمان‌ های معتبر و مهم دولتی و خصوصی هدیه مورد نیاز نوروزی شان را از این حوزه تهیه می نمایند.
عرصه ای متکثر و متنوع با شاخه‌ هایی همچون : خاتم کاری، فیروزه کوبی، نقره نما، نقره، مس و پرداز، مس و نقاشی، منبت، معرق، ترمه، قلمکار، قلمزنی، الماس تراش، حکاکی مس، حکاکی چوب، میناکاری، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، سفال، سرامیک، شیشه، زیورآلات مدرن یا سنتی دست ساز و…

میناکاری

هفت گردون خیال و استقبال از بهار

هفت گردون خیال نیز همگام با طبیعت بهاری شده و با عرضه محصولاتی جدید در قالبی جدید به استقبال سال نو می رود.
پکیج های ابداعی هفت گردون متشکل از نفیس ترین محصولات صنایع دستی تولید شده این مجموعه به همراه محصولاتی مکمل پیشنهاد بهاری ماست به متقاضیانی در حوزه هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدایای سازمانی، هدیه اداری، هدایای تبلیغاتی، بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدایای مناسبتی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدیه ویژه و… با مراجعه به وبسایت جامع هفت گردون خیال شما نیز بهاری شوید و تجربه ای شیرین و ماندگار را برای عید امسال رقم بزنید.

از صنایع دستی اصفهان بیشتر بدانیم

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.